Kønsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Hej hej,

Vi har lige været til en dejlig NF scanning, men vi vil jo gerne vide kønnet på vores baby 

Mit spørgsmål er så at hvis jeg får lavet tid til en tidlig 3d scanning (uge 14-19) om jeg så i den scanning også kan få kønnet af vide eller det kun går ud på at få en 3d scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Ditte-3

tror godt de vil se hvad køn det er. men er det ik tidlig at få en 3d skaning?

Anmeld

17. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Ditte-3 skriver:

tror godt de vil se hvad køn det er. men er det ik tidlig at få en 3d skaning?

Aner jeg ikke, det er noget de tilbyder, så tænkte bare at jeg kunne slå 2 fluer med et smæk. Altså ville ikke gøre det i uge 14 

Anmeld

17. juli 2012

Caroline86

det er forskelligt fra scanningsklinik til scanningsklinik om de vil kigge efter kønnet så tidligt

Jeg vil råde Jer til at vente med sådan en scanning til EFTER gennemscanningen i 20. uge. Ved godt at der er længe til, men det er da værd at spare de penge og en 3D scanning er langt mere fantastisk omkring 28 uger hvor I kan se meget mere

Men det er nemt for mig at sige, for jeg blev scannet hver 4. uge og fik derfor kønnet at vide i 17. uge......

Men jeg vil nu stadig råde Jer til at vente! Også fordi en 3D scanning i nogles øjne kan være lidt "uhyggelig" når baby er ikke er mere udviklet end den er så tidligt i graviditeten

Anmeld

17. juli 2012

Caroline86

Caroline86 skriver:

det er forskelligt fra scanningsklinik til scanningsklinik om de vil kigge efter kønnet så tidligt

Jeg vil råde Jer til at vente med sådan en scanning til EFTER gennemscanningen i 20. uge. Ved godt at der er længe til, men det er da værd at spare de penge og en 3D scanning er langt mere fantastisk omkring 28 uger hvor I kan se meget mere

Men det er nemt for mig at sige, for jeg blev scannet hver 4. uge og fik derfor kønnet at vide i 17. uge......

Men jeg vil nu stadig råde Jer til at vente! Også fordi en 3D scanning i nogles øjne kan være lidt "uhyggelig" når baby er ikke er mere udviklet end den er så tidligt i graviditeten

hov, og tillykke med en god NF

Anmeld

17. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Caroline86 skriver:

Det havde jeg selvfølgelig ikk tænkt over, det kan du have ret i 

Anmeld

17. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Caroline86 skriver:

hov, og tillykke med en god NF

Hehe mange tak 

Anmeld

17. juli 2012

Lotzen

Vi fik en kønsscanning i 15+0 hos scanningsjordemoderen i Kbh. Det var super godt. Det var en alm 2d scanning, hvor vi til sidst så lidt i 3D. Mener vi gav 4-500 kr.

Anmeld

17. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Lotzen skriver:

Vi fik en kønsscanning i 15+0 hos scanningsjordemoderen i Kbh. Det var super godt. Det var en alm 2d scanning, hvor vi til sidst så lidt i 3D. Mener vi gav 4-500 kr.

En alm kønsscanning koster 500 kr her, men en 3d scanning koster 1000 kr hvis det er inden uge 19 - det var derfor jeg lige ville hører 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.