en af de dage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Frøken J.

Kender i det? Har en total dårlig dag i dag. Er mega træt og cranky og kunne bare sove hele dagen. Og selvfølgelig tog Rose lige i dag kun en ultrakort formiddagslur, så jeg lige netop nåede at falde i søvn inden hun vågnede igen. Øv! Det er bare en træls dag at være på og skulle underholde sådan et energibundt konstant. Vil hellere ligge under dynen og sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Kay

Frøken J. skriver:

Kender i det? Har en total dårlig dag i dag. Er mega træt og cranky og kunne bare sove hele dagen. Og selvfølgelig tog Rose lige i dag kun en ultrakort formiddagslur, så jeg lige netop nåede at falde i søvn inden hun vågnede igen. Øv! Det er bare en træls dag at være på og skulle underholde sådan et energibundt konstant. Vil hellere ligge under dynen og sove

kender godt den slags dage... men ikke at der er en lille der skal tages af... men glæder mig bestemt ik til den kombi...

Anmeld

17. juli 2012

Wimmie

Frøken J. skriver:

Sådan havde jeg det i går...var bare træt og udkørt, og så er det skisme hårdt at være på konstant med sådan en lille krudtugle... 

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

Frøken J. skriver:

Uhh det lyder som min dag i går med pms - og menssmerter oveni med en tumling på 20 mrd. der skal underholdes 

Anmeld

17. juli 2012

anynom

Kender det! Min pige er bare også træt og sur. Møg dag, godt den snart er ovre.

Anmeld

17. juli 2012

Frøken J.

Kay skriver:

kender godt den slags dage... men ikke at der er en lille der skal tages af... men glæder mig bestemt ik til den kombi...

De dage ER skod!!! Men tak for kram

Anmeld

17. juli 2012

Frøken J.

Wimmie skriver:

Sådan havde jeg det i går...var bare træt og udkørt, og så er det skisme hårdt at være på konstant med sådan en lille krudtugle... 

Ja, da må jeg sige jeg beundrer dig big time, når nu du er alene!! Jeg kan heldigvis læsse en del over på Lars når han er hjemme, bortset fra han skal skrive artikel i aften. Gaaaab!

Anmeld

17. juli 2012

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Uhh det lyder som min dag i går med pms - og menssmerter oveni med en tumling på 20 mrd. der skal underholdes 

Uf, så kan man altså blive total hysse!!

Anmeld

17. juli 2012

Frøken J.

JulieWH skriver:

Kender det! Min pige er bare også træt og sur. Møg dag, godt den snart er ovre.

SLET ikke ovre her! For Rose har f'et sin rytme op i dag! Sover normalt formiddagslur fra 8-10, og så lur fra 13-15. Og så i seng kl. 19. Men i dag lur fra 8-8.30, 11-13 og nu var hun så DØDtræt og blev puttet igen. Så om en times tid måske, skal hun op og underholdes i flere timer, inden hun er putteklar..

Orker ikke i dag!! Lorte dag med tøjvask i vaskekælderen, store indkøbsdag og røøøv.. Jeg vil bare sidde og hækle

Anmeld

17. juli 2012

Kay

Frøken J. skriver:

De dage ER skod!!! Men tak for kram

fik hun så sovet en god middags lur så du kunne få lidt fred??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.