Er så lettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Lullaby

Jeg er på ppiller fordi jeg ammer og fordi jeg snart skal til eksamen osv falder jeg tit i søvn kl 9 og når ikke at tage dem. Lægen vil ikke give mig en pring fordi jeg ammer desværre Min menstruation skulle være kommet for et par dage siden men den dukkede ikke op. Jeg blev faktisk bekymret. Selvom jeg har taget pillerne inden for den margen de siger er max kan jeg ikke lade være med at tænke. Endelig idag kom den Vi har hverken råd, tid eller overskud til en ny bebs nu ej heller om 9 mdr. Jeg står og er færdig senest August og derfor har vi kun dagpenge der og Mathias er stadig på Su. Vi har heller ikke plads. Jeg sagde til mig selv at hvis der var en på vej ville jeg være nødt til at få en abort også for tøsernes skyld og Mathias og mit forhold. Vi kan godt mærke at det er hårdt med 2 når nu der skal læses til eksamen og Yazmin ikke sover igennem. Men om jeg reelt kunne ved jeg ikke.. Så dejligt at jeg ikke skulle træffe den beslutning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hmmm... Meget underligt, at din læge ikke vil give dig p-ring fordi du ammer. Jeg fik netop i sin tid p-ring fordi jeg ammede. Så kommer der jo ikke hormoner ud i kroppen, men kun lokalt.

Godt din mens kom

Anmeld

7. maj 2009

Leneur

Det kan jeg godt forstå at du er glad for. det er nemlig ikke særlig rart at tage den beslutning, så dejligt at at det løste sig selv.

Knus

Anmeld

7. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvor dejligt for dig! Det er så hårdt at være bange for, om man er blevet uplanlagt gravid. Og frygtelig svært at stå i den situation, hvor man skal tage stilling til barn eller abort.

Mvh
Karoline (som elsker sin nr 3, der var ret ligeglad med de der p-piller)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.