enormt bekymret...
jeg fik i 2011 en MA/SA (piller så jeg kunne udskyde det døde foster).
jeg var cirka 11+ henne, men fosteret var dødt i uge 5-6 men selve foster sækken havde udviklet sig videre tilsvarende de uger jeg var henne da jeg blev scannet..
nå, nu er vi nået til det punkt at vi gerne vil prøve igen efter en laaang pause med 6 andre spontane aborter..
jeg spurgte så min læge om nogen ting angående den første abort hvor jeg fik piller..
jeg havde længe tænkt på det, men tanken havde altid gjort mig ked af det, men jeg tog mig sammen og spurgte ham.. først om han ville smide en henvisning til en gynogolog.. det ville han gerne..
også spurgte jeg lige ud ; kan de dersens abort piller ødelægge mine chancer for en graviditet ??
han kiggede på mig og spurgte hvor mange gange jeg havde tabt.. og det jo 7 gange, så han sætter sig tilbage i stolen, og tænker længe hvor han så siger..
"Ja, pillerne kan godt have ødelagt noget for dig, især da man som regel giver udskrabning når fostersækken stadig vokser som normalt."
havde egentlig godt tænkt at det var det jeg fik at vide, men regnede slet ikke med det et eller andet sted..
han var/er meget bekymret for det, for han kan se i min journal at jeg ikke fik tilbudt udskrabning, men var påkrævet at få pillerne..
- nå, men... ja, jeg ved slet ikke hvad jeg skal tænke eller tro... for hvad nu hvis ???
nogen som har hørt noget før ???
og hvad gjorde i ???
aner slet ikke hvordan jeg skal forholde mig, og samtlige gyn i byen holder sommerferie lukket...... 
det var egentlig meningen at jeg ville være ano, men ja, pyt..
Anmeld