Anbefal en køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.299 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Annemor...

MIn kæreste har snart fødselsdag og jeg overvejer lidt at købe en køkkenmaskine til ham. Er der en I vil anbefale ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

AnneBJ

Det kommer an på hvad den skal kunne jo  Altså skal det være til at lave råkost, hakke mandler, presse saft/juice eller bage boller? Eller det hele?

Anmeld

16. juli 2012

Annemor...

AnneBJ skriver:

Det kommer an på hvad den skal kunne jo  Altså skal det være til at lave råkost, hakke mandler, presse saft/juice eller bage boller? Eller det hele?

det er sådan en til at bage boller, altså ælte dej

Anmeld

16. juli 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi har lige købt en Kenwood Major 770 i Elgiganten på tilbud, den er super god. Min mor har også en Kenwood, den er 11 år gammel og virker fint endnu.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

16. juli 2012

Lone Jakobsen

jeg har også hørt meget godt om kenwood. men vær opmærksom på størrelsen på skålen. hvis din mand skal bruge den til at ælte dej i, er det vigtigt at skålen er rummelig nok.

Anmeld

16. juli 2012

AnneBJ

Annemor... skriver:

det er sådan en til at bage boller, altså ælte dej

Okay, jamen så vil jeg helt klart anbefale Kenwood! Jeg har købt en brugt, en Major, så jeg ved ikke hvor gammel den er, men min mors klarede 20 år med 2-3 gange bagning hver uge

Anmeld

16. juli 2012

JulieE

Jeg har en Kenwood Major og jeg eeeeeelsker den  Den er helt fantatisk  Jeg bager stort set alt vores brød og den gør det rigtig meget nemmere. den er rimelig lyd svag, har en kraftig motor, har en stor skål og så kan man få utrolig meget tilbehør til den 

Anmeld

16. juli 2012

Annemor...

Chrizta skriver:

Vi har lige købt en Kenwood Major 770 i Elgiganten på tilbud, den er super god. Min mor har også en Kenwood, den er 11 år gammel og virker fint endnu.

har også kun hørt godt om kenwood

Anmeld

16. juli 2012

Annemor...

JulieE skriver:

Jeg har en Kenwood Major og jeg eeeeeelsker den  Den er helt fantatisk  Jeg bager stort set alt vores brød og den gør det rigtig meget nemmere. den er rimelig lyd svag, har en kraftig motor, har en stor skål og så kan man få utrolig meget tilbehør til den 

er den i hvid eller hvad den du har eller hvad?

Anmeld

16. juli 2012

Annemor...

AnneBJ skriver:

Okay, jamen så vil jeg helt klart anbefale Kenwood! Jeg har købt en brugt, en Major, så jeg ved ikke hvor gammel den er, men min mors klarede 20 år med 2-3 gange bagning hver uge

Så må det blive en Kenwood tror jeg, så skal jeg bare finde ud af om den skal være hvid eller om jeg vil give lidt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.