Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kommer an på hvad den skal kunne jo Altså skal det være til at lave råkost, hakke mandler, presse saft/juice eller bage boller? Eller det hele?
AnneBJ skriver: Det kommer an på hvad den skal kunne jo Altså skal det være til at lave råkost, hakke mandler, presse saft/juice eller bage boller? Eller det hele?
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
jeg har også hørt meget godt om kenwood. men vær opmærksom på størrelsen på skålen. hvis din mand skal bruge den til at ælte dej i, er det vigtigt at skålen er rummelig nok.
Annemor... skriver: det er sådan en til at bage boller, altså ælte dej
det er sådan en til at bage boller, altså ælte dej
Okay, jamen så vil jeg helt klart anbefale Kenwood! Jeg har købt en brugt, en Major, så jeg ved ikke hvor gammel den er, men min mors klarede 20 år med 2-3 gange bagning hver uge
Jeg har en Kenwood Major og jeg eeeeeelsker den Den er helt fantatisk Jeg bager stort set alt vores brød og den gør det rigtig meget nemmere. den er rimelig lyd svag, har en kraftig motor, har en stor skål og så kan man få utrolig meget tilbehør til den
Chrizta skriver: Vi har lige købt en Kenwood Major 770 i Elgiganten på tilbud, den er super god. Min mor har også en Kenwood, den er 11 år gammel og virker fint endnu.
Vi har lige købt en Kenwood Major 770 i Elgiganten på tilbud, den er super god. Min mor har også en Kenwood, den er 11 år gammel og virker fint endnu.
JulieE skriver: Jeg har en Kenwood Major og jeg eeeeeelsker den Den er helt fantatisk Jeg bager stort set alt vores brød og den gør det rigtig meget nemmere. den er rimelig lyd svag, har en kraftig motor, har en stor skål og så kan man få utrolig meget tilbehør til den
AnneBJ skriver: Okay, jamen så vil jeg helt klart anbefale Kenwood! Jeg har købt en brugt, en Major, så jeg ved ikke hvor gammel den er, men min mors klarede 20 år med 2-3 gange bagning hver uge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128