åhh kender i det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

kitra

ja jeg går og overvejer at tage mig sammen og bestille tid ved frisøren. jeg har haft al slags hår kan man vist rolig sige og jeg har langt om længe haft tålmodighed til at få det langt(er forbi skulderen) mennu tænker jeg på kort hår igen. der skal ske noget. jeg elsker at kunne sætte det op det er lige hurtigt i hestehale eller knold ikke noget fancy men synes bare det er meget nemmere at få spræld på når det er kort altså farvemæssigt. what to do

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Mor til Ella

kitra skriver:

ja jeg går og overvejer at tage mig sammen og bestille tid ved frisøren. jeg har haft al slags hår kan man vist rolig sige og jeg har langt om længe haft tålmodighed til at få det langt(er forbi skulderen) mennu tænker jeg på kort hår igen. der skal ske noget. jeg elsker at kunne sætte det op det er lige hurtigt i hestehale eller knold ikke noget fancy men synes bare det er meget nemmere at få spræld på når det er kort altså farvemæssigt. what to do

Altså langt hår bliver jo hurtigt kedeligt hvis det bare er hestehale og knold..... synes jeg.

Jeg ville da lige prøve at få det lidt længere så får du også flere uligheder med at sætte det

Jeg synes kort hår er frisk, men der bliver det jo også hurtigt det samme

hilsen en der ELSKER sit lange hår

Anmeld

16. juli 2012

kitra

Mor til Ella skriver:

Altså langt hår bliver jo hurtigt kedeligt hvis det bare er hestehale og knold..... synes jeg.

Jeg ville da lige prøve at få det lidt længere så får du også flere uligheder med at sætte det

Jeg synes kort hår er frisk, men der bliver det jo også hurtigt det samme

hilsen en der ELSKER sit lange hår

jamen jeg elsker også mit "lange" hår men synes bare det ser så kedelig ud ang farve. synes bare det er svært at få knald på med langt hår når det gælder farve. men ved godt jeg bare skal tage mig sammen og lade være med at få det klippet for fortryder det med garanti bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.