- jeg har ikke råd til egen bil, og derfor 'låner' de gamles! det er helt nyt og derfor også mega spændende at køre fra A til B!! mine forældre, har derfor 2 biler, og har sagt - jeg ik skal stikke snuden op efter en selv da det er rigtig dyrt, og derfor ikke har noget imod jeg låner deres - hvis de ik selv står og skal bruge dem! Derimod, synes jeg alligevel det kan være rigtig svært at låne deres bil, da min far derimod har det lidt med at dominere over begge biler, og derimod er han mere cippet end min mor er. Og det er også okey! men, samtidig - brokker han sig også en smule. Her i fredags, kom han selv ind med en nøgle, til en af bilerne - og sagde vi ku ha den til rådighed frem til lørdag. fedt fedt! glad lille mig!! men her i dag, da min mor invitere mig til spisning - tilbyder hun mig at hente mig senere, hvor jeg omvendt spørg, om jeg ik kan køre med op til dem, og så tage bilen med hjem til mig selv - og så komme derop, når min datter var kommet hjem, ville gi os lidt fri luft for at komme når vi var klar selv - begynder min far være utlfreds, pludre om at i lørdags stod han altså og manglede en bil, og han måtte cykle til de, diverse steder fordi jeg havde bilen - Ja, undskyld han kom selv ned med nøglen, så må han sku planlægge bedre!! sagde enda, han bare ku ha ringet så var jeg da lige drønet op med bilen, men næææ nej, så risikere han al den bøvl med, at ingen forbindelse han fik, eller nogle tog mobile, det var hans tid uhvær! og at, han sku selv bruge bilen i dag, og hvis jeg sku låne den anden, sku min mor sku også lige var klar på at hun selv måtte stå med problemet - da han fandme sku bruge den ene! her føler jeg mig sku trådt på! brok , brok , brok jeg overvejer sku alligevel få min egen! han er så cippet med de biler, og laver ændringerne om ovs, selvom andet er aftalt med min mor, og min mor tør sku ik sige ham imod... jeg blev rigtig ked afde, den opførsel han har og lægger sig til!
ved heller om jeg bare er pivet! for det bare rigtig dårligt over at låne hos dem fremover /':
Anmeld