Hjælp til klapvogns farve!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

cecilie1984

LevisMor skriver:

Men jeg kommer fra silkeborg 

Det er for dem de har i butikken.

prøv at undersøge hvilke de har butikkerne arbejder jo sammen så hvis der er den vogn du søger i en anden feks baby sam i landet sørger de som regl gerne for at få den til din by men spørg dem ad. Og ring til ønskebørn i horsens i morgen og spørg om de stadig kører med 20 % det står bla på deres fb side, men ved ikke hvor længe de gør. Og husk du HAR krav på at få den til minus de 20% hvis butikken har pris garenti (og det VED jeg baby sam har)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Lone Jakobsen

ville vælge den blå

Anmeld

16. juli 2012

SS82

Ville vælge blå

Anmeld

18. juli 2012

Levi&LilysMor

cecilie1984 skriver:

Hvor kommer du fra?? Ønskebørn i Horsens har dem vist med minus 20%

jeg fik min til minus 20% selvom jeg købte min i baby sam for både baby sam og ønske børn har jo pris garenti så tjek det evt lige først for måske er der noget at spare. mener den normalt koster 3200 og fik min for 2500

Det var bare rigtig godt du sagde der var 20 % i horsens!, vi tog en tur til horsens igår eftermiddag og fik købt en emmaljunga scooter 2,0 til 2400!! De havde kun sort med alm stel til scooter s og den syntes vi ikke om, men vi havde Levi i begge og prøvekørte og også selvom 2,0's forhjul ikke er drejelige er den meget nem at køre med og slet ikke tung!  den blev så i rød, men syntes også farven var sej til en dreng 

Anmeld

18. juli 2012

TrineMine86

LevisMor skriver:

Det var bare rigtig godt du sagde der var 20 % i horsens!, vi tog en tur til horsens igår eftermiddag og fik købt en emmaljunga scooter 2,0 til 2400!! De havde kun sort med alm stel til scooter s og den syntes vi ikke om, men vi havde Levi i begge og prøvekørte og også selvom 2,0's forhjul ikke er drejelige er den meget nem at køre med og slet ikke tung!  den blev så i rød, men syntes også farven var sej til en dreng 

Ønskebørn i Viborg har nu også 20 % på alle klapvogne, så i havde ikke behøvet at køre helt til Horsens, var lige derude igår og så dem begge, de er begge rigtig fine i farverne

Anmeld

18. juli 2012

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

Ønskebørn i Viborg har nu også 20 % på alle klapvogne, så i havde ikke behøvet at køre helt til Horsens, var lige derude igår og så dem begge, de er begge rigtig fine i farverne

det er løgn!! ringede derud igår inden vi tog afsted !! altså altså 

Anmeld

18. juli 2012

TrineMine86

LevisMor skriver:

det er løgn!! ringede derud igår inden vi tog afsted !! altså altså 

okai, hvad sagde de så? altså vi var derude igår aftes og der stod der skilte med 20 % på alle klapvogne fra emmaljunga, og så de der scooter s i både rød og blå derude..

Anmeld

18. juli 2012

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

okai, hvad sagde de så? altså vi var derude igår aftes og der stod der skilte med 20 % på alle klapvogne fra emmaljunga, og så de der scooter s i både rød og blå derude..

De sagde de ikke havde scooter s i blå/sort og rød/sort stel ? hmm....

Anmeld

18. juli 2012

TrineMine86

LevisMor skriver:

De sagde de ikke havde scooter s i blå/sort og rød/sort stel ? hmm....

okai, det var sku mærkeligt  er der nogle der ligner dem på en prik? for er næsten 100 på at det var sådan en i lige har købt, som jeg så med både rød og blå stel/syninger derude..

Anmeld

18. juli 2012

M (:

LevisMor skriver:

Vi skal snart bestille denne her emmaljunga scooter s, men vi ved altså ikke om det skal være den røde eller den blå til vores dreng. Synes begge er flotte. Hvad synes i ?

https://www.baby.dkhttps://media.baby.dk/images/Albums/14696/25ac65ba-999d-46b7-b62d-f67dc0610b68.jpg

Ville vælge den røde - den er bare så meget federe end den blå, som efter min mening er lidt fesen.. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.