Ømt bryst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Anonym trådstarter

Noah har landet virkelig uheldigt de sidste par dage når vi har leget.. og endt med hage, albue eller andet i mit højre bryst... resultatet er at den ene halvdel af brystvorten er hævet og MEGA øm... han ikke have enstram undertrøje på og heller ej BH.. og forfærdeligt når jeg cykler... 

jar set at der hvor jeg er hævet er jeg begyndt at blive lidt rød altså uden for vorten...

hvad kan det være? and what can i do?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Noah har landet virkelig uheldigt de sidste par dage når vi har leget.. og endt med hage, albue eller andet i mit højre bryst... resultatet er at den ene halvdel af brystvorten er hævet og MEGA øm... han ikke have enstram undertrøje på og heller ej BH.. og forfærdeligt når jeg cykler... 

jar set at der hvor jeg er hævet er jeg begyndt at blive lidt rød altså uden for vorten...

hvad kan det være? and what can i do?..

Intet.... andet end at vente  du har fået en ordentlig lammer der nok lige har ramt plet, så det røde er nok lidt blodsprængninger i huden... havde en veninde der væltede og fik cykelstyret lige i babsen, som blev HELT BLÅ/SORT....så uhyggelig ud...... men i bund og grund var det jo "bare" et blåtmærke....... det var næsten væk efter 1-2 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.