Gravid svømning og andet motion i Silkeborg eller Viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

DreamChild

Jeg undre mig over noget...

Jeg vil rigtig gerne gå til noget graviditetssvømning, men i Silkeborg er det i ugedagene mellem kl 8.00 - 9.00!!!!

I viborg starter det kl 9.30 - 10.00 om onsdagene

Hvorfor er det nu det... Jeg arbejder altså i ugedagene, og møder kl 7.00 hver morgen, hvordan skal man dog kunne komme til svømning hvis man har et arbejde på 37 timer om ugen?

Eller er det meningen at man først skal starte på det når man går på barsel, altså en måned før termin?

Kender i til andet motion/bevægeslse for gravide i Kjellerup området, altså i eller mellem silkeborg eller viborg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

VNB

DreamChild skriver:

Jeg undre mig over noget...

Jeg vil rigtig gerne gå til noget graviditetssvømning, men i Silkeborg er det i ugedagene mellem kl 8.00 - 9.00!!!!

I viborg starter det kl 9.30 - 10.00 om onsdagene

Hvorfor er det nu det... Jeg arbejder altså i ugedagene, og møder kl 7.00 hver morgen, hvordan skal man dog kunne komme til svømning hvis man har et arbejde på 37 timer om ugen?

Eller er det meningen at man først skal starte på det når man går på barsel, altså en måned før termin?

Kender i til andet motion/bevægeslse for gravide i Kjellerup området, altså i eller mellem silkeborg eller viborg?

Jeg vil også rigtig gerne gå til det i Viborg, men jeg kan desværre slet heller ikke få det til at hænge sammen med arbejdstiderne.. 

har tit undret mig, ligesom du, over den underlige tid... men ja måske regner de først med at man går til det fra ens barsel er begyndt  det er dog temmelig skørt synes jeg... 

Anmeld

16. juli 2012

DreamChild

VNB skriver:

Jeg vil også rigtig gerne gå til det i Viborg, men jeg kan desværre slet heller ikke få det til at hænge sammen med arbejdstiderne.. 

har tit undret mig, ligesom du, over den underlige tid... men ja måske regner de først med at man går til det fra ens barsel er begyndt  det er dog temmelig skørt synes jeg... 

Det er bare noget rigtig øv, men det må jo være meget normalt siden tiderne også ligger sådan i silkeborg

Anmeld

16. juli 2012

VNB

DreamChild skriver:

Det er bare noget rigtig øv, men det må jo være meget normalt siden tiderne også ligger sådan i silkeborg

ja det kunne godt tyde på det....  

så må vi jo vente  

ellers så har jeg overvejet at jeg bare ville købe et klippekort og så tage ind og svømme lidt de aftener hvor jeg lige orker  

Anmeld

16. juli 2012

DreamChild

Jeg har lige fundet noget inde på www.aof.dk og der er noget graviditetssvømning fra kl 18.15 i viborg, men kan ikke lige huske hvad dag det er. Det starter op i midten af august.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.