Hvornår skiftede jeres til autostolen der er fra 15 kg.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

nusenjo88

Lukas vejer 16 kg så han kunne jo godt komme i sådan en autostol men vil gerne lige høre lidt erfaringer herinde fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Tip!

Min søn vejer 16 kg og er knap 4 år. Hans autostol er fra 9-36 kg, så jeg hev baby selerne ud for et par mdr siden da han var meget generer af dem. Nu sidder han i samme stol bare med almindelig sele på. Det fungere rigtig godt. 

Min bonus søn på 3 år sidder stadig i en almindelig, når han føler sig generet af den, så skifter vi den også til han. 

Anmeld

16. juli 2012

Plysbjørnen

nusenjo88 skriver:

Lukas vejer 16 kg så han kunne jo godt komme i sådan en autostol men vil gerne lige høre lidt erfaringer herinde fra

Vi har pillet H-selen af vores da, vores vejede ca 15 kg... De var alligevel vokset ud af H-selen... Og tog "skulderstropperne" af hver gang vi kørte, så den holdte kun fast hen over maven

Anmeld

16. juli 2012

nusenjo88

okay.. heheeee.. 1. jeg tænker "er min søn stor eller? han er lige fyldt to og vejer 16 kg"  men ved han er helt normal vægtig (kan i jo også se på billedet) og 2: køber to autostole på fredag når børnepengene ruller ind. 1 til hver bil og så prøver vi hvor godt de passer til ham nu

Anmeld

16. juli 2012

Tip!

nusenjo88 skriver:

okay.. heheeee.. 1. jeg tænker "er min søn stor eller? han er lige fyldt to og vejer 16 kg"  men ved han er helt normal vægtig (kan i jo også se på billedet) og 2: køber to autostole på fredag når børnepengene ruller ind. 1 til hver bil og så prøver vi hvor godt de passer til ham nu

Min søn er en bette fin knægt som ikke er den største, men følger kurven

God ide at købe den næste autostol.. Hvis det ikke går, så er de jo bare købt til at han bliver større

Anmeld

16. juli 2012

Klumpe-dumpe

nusenjo88 skriver:

Men går hans stol ikke til 18 kg? Ny ved jeg selvfølgelig ikke hvilke model i har, men en rømer går til 18 kg og 104 cm.... Hvis du alligevel vil skifte ham over, vil jeg da klart anbefalde sådan en her: http://netbutik.fdm.dk/autostole/autostol-9-mdr-12 -ar.html

Anmeld

17. juli 2012

nusenjo88

jo mener hans autostol går tiæ 18 kg men synes han er ved at være så stor at det er lidr hårdt at få ham i den så nu har vi fundet en i babysam som er testvinder i klassen 15-36 kg så den køber vi to styks af i dag

tak for hjælpen piger

Anmeld

17. juli 2012

Autostol.dk

nusenjo88 skriver:

jo mener hans autostol går tiæ 18 kg men synes han er ved at være så stor at det er lidr hårdt at få ham i den så nu har vi fundet en i babysam som er testvinder i klassen 15-36 kg så den køber vi to styks af i dag

tak for hjælpen piger

Husk lige, at der er forskel på "test vinderne", men i lige netop 15-36 kg. klassen er alle vinderne testet ret godt.

(jeg har skrevet lidt om det her  https://www.baby.dk/debat/178922pi1/ordet-er-frit/2012-autostol-testen-er-ikke-god-nok-alene.aspx)

Men det mest fornuftige for jer er, at købe 15-36 kg. stole. Der er ingen grund til at købe en 9-36 kg. stol når jeres børn er så store. Det er bare penge ud af vinduet.

Hvilken model har i planer om at købe?

Anmeld

17. juli 2012

nusenjo88

har først set dit indlæg nu men har været inde på hjemmesiden tidligere i dag

Anmeld

17. juli 2012

maria_wlt

nusenjo88 skriver:

Min søn er 2,5 år og vejer de 16 kr.. Han har lige fået den her.. BEDST I TEST og på tilbud 

http://www.babysam.dk/solutionxmoonlightnavy-4250183701317

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.