Dating...fanme sjovt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Honningblomst

og ikke helt nemt.
Jer piger der har brugt det hvordan pokker sorterede I..jeg synes virkelig det bliver en smule overfladisk...og det virkelig sjove er at der er 3!!! mænd som jeg har kendt engang der har kontaktet mig og som åbenbart ikke kan kende mig. Den ene en bekendt, den anden en gammel kæreste og den sidste en jeg har været sammen med...det er sgu lidt skægt-griner.
Nå, men bare lidt dating-frustration herfra....
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Leneur

Jeg sorterede dem fra som startede med at nævne sex, fordi de i mine øjne kun var ude efter en ting. Sex er vigtigt i et forhold men ikke lige det man skal starte med at skrive og snakke om. Så sorterede jeg dem fra som kun svarede med enstavelsesord når jeg spurgte dem nogle uddybende spørgsmål. For det blev jeg ikke ret meget klogere af og lærte dem ikke bedre at "kende". og så desværre den overfladiske hvis ikke de havde et eller andet fysisk jeg ku tænde på, så var det også at delete-knappen kom i brug.

Anmeld

7. maj 2009

Mira0911

Leneur skriver:

Jeg sorterede dem fra som startede med at nævne sex, fordi de i mine øjne kun var ude efter en ting. Sex er vigtigt i et forhold men ikke lige det man skal starte med at skrive og snakke om. Så sorterede jeg dem fra som kun svarede med enstavelsesord når jeg spurgte dem nogle uddybende spørgsmål. For det blev jeg ikke ret meget klogere af og lærte dem ikke bedre at "kende". og så desværre den overfladiske hvis ikke de havde et eller andet fysisk jeg ku tænde på, så var det også at delete-knappen kom i brug.

Samme her...

Anmeld

7. maj 2009

Honningblomst

Jeg har ikke fået breve hvor der stod noget med sex, så den har jeg ikke brugt...men jeg sorterer rygere fra, skaldede fra, dem med tatoveringer, dem der står og viser deres krop...dem der er lave og dem der er tynde, dem der kommer fra fyn og jylland...og helst også dem med børn og dem der er over 40 år-griner- måske det er derfor jeg endnu ikke har mødtes med nogen-griner
Tilgengæld har ejg skrevet at jeg ikke gider kontaktes men nok selv skal...så det gør hjælper da lidt-smiler

Anmeld

7. maj 2009

LotteN

Eva skriver:

Jeg har ikke fået breve hvor der stod noget med sex, så den har jeg ikke brugt...men jeg sorterer rygere fra, skaldede fra, dem med tatoveringer, dem der står og viser deres krop...dem der er lave og dem der er tynde, dem der kommer fra fyn og jylland...og helst også dem med børn og dem der er over 40 år-griner- måske det er derfor jeg endnu ikke har mødtes med nogen-griner
Tilgengæld har ejg skrevet at jeg ikke gider kontaktes men nok selv skal...så det gør hjælper da lidt-smiler

du må da sandelig have rigeligt og vælge imellem når du kan sortere så mange fra...

Anmeld

7. maj 2009

Leneur

Eva skriver:

Hehe ja det tror jeg du har ret i. Jeg mødte min kæreste via tlf-dating, for selvom der er mange udskud iblandt og mange stønnere, så var der da nogle seriøse iblandt og du vælger selv hvem du vil snakke med. Det er gratis for piger/kvinder at ringe, så det koster ikke noget andet end lidt tid og man kan ringe på alle tidspunkter af døgnet. Fordelen er jo at man hurtigt kan sortere dem fra og man hører deres stemme.

Anmeld

7. maj 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

du må da sandelig have rigeligt og vælge imellem når du kan sortere så mange fra...

Kvinder får jo altid mange breve...og jeg gider altså ikke gå på kompromis når jeg ikke mangler en mand...skal jeg mødes med en så skal jeg da gide alt ved ham..
Knus..

Anmeld

7. maj 2009

LotteN

Eva skriver:

Kvinder får jo altid mange breve...og jeg gider altså ikke gå på kompromis når jeg ikke mangler en mand...skal jeg mødes med en så skal jeg da gide alt ved ham..
Knus..

jeg har aldrig prøvet det, så aner slet ikke mængden af breve man modtager
Men synes nu kun det lyder fornuftigt at sortere godt ud I det og specielt de der langvejsforhold, det skaber ikke andet end problemer

Anmeld

7. maj 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

jeg har aldrig prøvet det, så aner slet ikke mængden af breve man modtager
Men synes nu kun det lyder fornuftigt at sortere godt ud I det og specielt de der langvejsforhold, det skaber ikke andet end problemer

Nemlig og man får mange...og en del fra sure mænd som bliver fornærmede hvis ikke man svarer...så derfor valgte jeg at skrive at jeg fra nu af var mand og nok skulle være den der tog kontakt...det har hjulpet en del, så ikke jeg får så mange breve og dem der sender forventer jo ikke svar...men tja...jeg synes bare ikke rigtig der er noget...og så er det sgu skægt af dem jeg har kendt for over 10 år siden ikke kan kende mig-griner

Anmeld

7. maj 2009

LotteN

Eva skriver:

Nemlig og man får mange...og en del fra sure mænd som bliver fornærmede hvis ikke man svarer...så derfor valgte jeg at skrive at jeg fra nu af var mand og nok skulle være den der tog kontakt...det har hjulpet en del, så ikke jeg får så mange breve og dem der sender forventer jo ikke svar...men tja...jeg synes bare ikke rigtig der er noget...og så er det sgu skægt af dem jeg har kendt for over 10 år siden ikke kan kende mig-griner

hehe, har du så skrevet til dem, at I godt "kender" hinanden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.