Da jeg skrev til kæresten i morges med tallene, at der nu var tabt 10,2 kg, 7 cm over hofterne, 10+ cm over maven 6 cm over brystet osv. så tænkte jeg, at han da ville blive glad på mine vegne, men jeg fik så intet svar tilbage. Ved han har travlt så tænker ikke mere over det, men da han så ringer hjem en time senere for at spørge om hans solbriller mon er herhjemme, så spørger jeg om han har læst beskeden. Ja, det har han, var svaret! Og det var da godt.
Godt? GODT!?!!!!
Ja er det bare mig eller er det fuldstændig urealistisk af mig, at han lige oppede sig og sagde: hvor er du god. eller det var sgu flot?
Hvis andre taber sig, så er han bestemt ikke en der holder sig tilbage for at rose, så hvad sker der lige?!
Kan dog huske at da jeg før baby tabte 15 kg, så sagde han til sidst noget med, at nu endte det med at alle fyre ville kigge og charme sig ind. Så mon det er en usikkerhed?
Ligegyldit hvad, så får han min mening at vide i aften, hvis han ikke får sagt noget. Det er jo en daglig kamp, og jeg gør det for mig selv, men rosende ord ville gøre det nemmere! :/
Bare lige en omgang galde fra én, der gik fra superglad til irriteret!
Anmeld