Har endelig nået mit 4. delmål, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Anonym trådstarter

Da jeg skrev til kæresten i morges med tallene, at der nu var tabt 10,2 kg, 7 cm over hofterne, 10+ cm over maven 6 cm over brystet osv. så tænkte jeg, at han da ville blive glad på mine vegne, men jeg fik så intet svar tilbage. Ved han har travlt så tænker ikke mere over det, men da han så ringer hjem en time senere for at spørge om hans solbriller mon er herhjemme, så spørger jeg om han har læst beskeden. Ja, det har han, var svaret! Og det var da godt.
Godt? GODT!?!!!!
Ja er det bare mig eller er det fuldstændig urealistisk af mig, at han lige oppede sig og sagde: hvor er du god. eller det var sgu flot?

Hvis andre taber sig, så er han bestemt ikke en der holder sig tilbage for at rose, så hvad sker der lige?!

Kan dog huske at da jeg før baby tabte 15 kg, så sagde han til sidst noget med, at nu endte det med at alle fyre ville kigge og charme sig ind. Så mon det er en usikkerhed?

Ligegyldit hvad, så får han min mening at vide i aften, hvis han ikke får sagt noget. Det er jo en daglig kamp, og jeg gør det for mig selv, men rosende ord ville gøre det nemmere! :/

Bare lige en omgang galde fra én, der gik fra superglad til irriteret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

JanetBJ

Det var da også irriterende at han ikke var glad på dine vegne :s. Han burde vise lidt mere glæde over du har opnået en ting, som betyder utrolig meget, så er "godt" altså ikke det rette ord. Nærmere fantastisk, eller utroligt

Men tillykke med vægttabet det er sku flot! jeg kunne ikke selv have gjort det!

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Det var da også irriterende at han ikke var glad på dine vegne :s. Han burde vise lidt mere glæde over du har opnået en ting, som betyder utrolig meget, så er "godt" altså ikke det rette ord. Nærmere fantastisk, eller utroligt

Men tillykke med vægttabet det er sku flot! jeg kunne ikke selv have gjort det!

Tak tak - ja han må altså lige komme over knæet, hvis han ikke lige indser hvor meget hans mening og hvor meget hans ros altså gør det mere interessant at træne!

Men nu sover baby vist, så kan måske lige nå en times træning

Måske jeg er heldig og han bare havde travlt og han stor-roser mig i aften! (oh, sweet sweet denial!)

Anmeld

16. juli 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

Tak tak - ja han må altså lige komme over knæet, hvis han ikke lige indser hvor meget hans mening og hvor meget hans ros altså gør det mere interessant at træne!

Men nu sover baby vist, så kan måske lige nå en times træning

Måske jeg er heldig og han bare havde travlt og han stor-roser mig i aften! (oh, sweet sweet denial!)

Det kunne være at han har virket ligeglad, for netop at overraske dig i aften "oh snap"

Det kan være at den står på forkælelse i aften, selvom du ikke liiige forventer det

Anmeld

16. juli 2012

Bassemor<3

Først vil jeg sige - HOLD OP HVOR ER DU SEJ !! Det er SÅ godt gået !

herhjemme snakker jeg heeeeeele tiden om min slankekur, om gåture, om mad, om kaliroer, og cm, og kg. og min mand er nogle gange så mættet så jeg også "bare" får et - det var da godt. svar. Så jeg stoppede med hele tiden at snakke om det, og vupti så kom der lidt komplimenter

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Det kunne være at han har virket ligeglad, for netop at overraske dig i aften "oh snap"

Det kan være at den står på forkælelse i aften, selvom du ikke liiige forventer det

Ved at han ingen pauser har i dag, så travlt har han det, så der er større chancer for et frieri end at han skulle komme i tanke om sådan noget på sådan en travl dag.

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Bassemor<3 skriver:

Først vil jeg sige - HOLD OP HVOR ER DU SEJ !! Det er SÅ godt gået !

herhjemme snakker jeg heeeeeele tiden om min slankekur, om gåture, om mad, om kaliroer, og cm, og kg. og min mand er nogle gange så mættet så jeg også "bare" får et - det var da godt. svar. Så jeg stoppede med hele tiden at snakke om det, og vupti så kom der lidt komplimenter

Først mange mange tak...

Det er dog bare halvanden måned siden jeg sidst nævnte noget vægt-agtigt. Og det var "bare" en irritationssætning om at vægten tilsyneladende sad fast lige før jeg nåede de 10 kg. Så han bliver på ingen måde spammet med taber-info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.