Hvornår tog I den af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Nadia&Daniel

Laura har stadig sengehimmel på sengen, og har ikke planer om at tage den af forløbet, da jeg føler hun føler sig tryg under den. Men´af ren nysgerrighed: hvornår tog I den af "Jeres" tremmeseng??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

raca

vi har aldrig brugt den.. da vi minimere alt der kan samle støv ol i soveomgivelserne..

og jeg er ikke til det der pussenusse look.. så de har aldrig brugt den.. og har sovet fint uden.

Anmeld

16. juli 2012

Nadia&Daniel

raca skriver:

vi har aldrig brugt den.. da vi minimere alt der kan samle støv ol i soveomgivelserne..

og jeg er ikke til det der pussenusse look.. så de har aldrig brugt den.. og har sovet fint uden.

Vi har haft få nætter uden, pga den skulle vaskes.. Og de nætter har Laura haft svært ved at finde ro. Som om sengen var for stor/åben

Anmeld

16. juli 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Laura har stadig sengehimmel på sengen, og har ikke planer om at tage den af forløbet, da jeg føler hun føler sig tryg under den. Men´af ren nysgerrighed: hvornår tog I den af "Jeres" tremmeseng??

Det er i hvert fald over et halvt år siden. Den havde ikke anden effekt end pynt her, og da jeg skulle lave værelset om til tumlinge værelse røg den ned. Hun har heller ikke sengerand i, og har sænket den ene side, så hun er klar til juniorseng til oktober.

Anmeld

16. juli 2012

Ryberg

Kan faktisk ikke huske vornår.. men det var på det tidspunkt hvor Lasse rykkede mere i den end nød den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.