Atp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Mira0911

Igår sad min kæreste og så tv.. Han mener at der er blevet sagt god for sp udbetalingen?
Andre der har hørt noget?

Eller var det bare Startour der vil reklamere med billigere rejser i forbindelse med Sp udbetalingen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

lonemus

Dutte84 skriver:

Igår sad min kæreste og så tv.. Han mener at der er blevet sagt god for sp udbetalingen?

Eller var det bare Startour der vil reklamere med billigere rejser i forbindelse med Sp udbetalingen ?

Så vidt jeg ved bliver det først endelig vedtaget omkring den 18.-19. maj.

Anmeld

7. maj 2009

Leneur

Så vidt jeg forstod i nyhederne i går, bestiller os danskere rejser på trods af krisen, fordi sp-pengene ville blive udbetalt sidst i juni.

Anmeld

7. maj 2009

Mira0911

Leneur skriver:

Så vidt jeg forstod i nyhederne i går, bestiller os danskere rejser på trods af krisen, fordi sp-pengene ville blive udbetalt sidst i juni.

Okey, så er jeg med igen...

Anmeld

7. maj 2009

kl78

Dutte84 skriver:

Har også hørt at man selv skal søge om dem til juni, der kommer hvis brev omkring det.

Anmeld

7. maj 2009

sabi1979

Jeg har læst på atp`s hjemmeside, at det bliver først vedtaget den 19 maj, så sender de brev ud til alle, som så skal underskrive og indsende det brev og så overfører de pengene efter ca. 3 uger , det er det jeg kunne forstå på det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.