Babymamma skriver:
Er i dag 12+2 og vi har vores første scanning i eftermiddag.
Puha er så nervøs, tænk hvis der er noget i vejen. Syntes altid jeg er så uheldig
Jeg håber og tror selvfølgelig ikke at der noget i vejen, men ved sku næsten ikke hvad jeg gør hvis der så er noget i vejen 
Syntes det er mærkeligt at man ikke bare kan være spændt uden samtidig at være frygtelig nervøs.
Havde endda svært ved at sove i går. Min læge siger jo bare at der ikke er noget medmindre man har kroniske smerter - ja men jeg er førstegangs gravid og aner ikke en dyt om hvad de forskellige ting i min krop betyder 
Nå,
for at det hele nok skal gå helt fint
Hvordan havde i andre det inden jeg første scanning.
Vi købte en scanning i uge 7: jeg var rædselsslagen, tænk nu hvis det ikke levede....
Vi fik tilbudt en scanning ved gynækologen i uge 10: jeg var rædselsslagen, tænk nu hvis det var gået til siden sidste scanning.
Vi var til NF i uge 13: Jeg var hunderæd, tænk nu hvis der var noget galt, den havde DS eller noget....
Vi var til MD i uge 20: Jeg var ved at dø af skræk, hvad nu hvis den var misdannet, hvis der var noget så alvorligt galt at vi måtte afbryde....
Alle scanninger viste et sundt og rask barn, jeg var lettet da vi gik derfra, allerede dagen efter var jeg dødbange igen for at det var gået galt natten over....
Jeg tror bare det følger med graviditeten at være nervøs, man vil jo så gerne have ens lille baby har det godt og er sundt og raskt... 
Anmeld