Hvor mange grader vasker i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2009

Marie;-)

Så 40 grader burde være nok til ungernes uheld i bukserne?

Jeg synes nemlig også at tøjet bliver så slidt af højere grader - og så er det jo skidt for miljøet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Marie;-)

lonemus skriver:

Lyst/mørkt/hvidt tøj : 40 grader
Håndklæder/sengetøj/lagener: 60 grader
Karklude/viskestykker/guldklude : 90 grader.

Næææ dog har i guldklude? I lyder rige!

Anmeld

7. maj 2009

Stumpen

Jeg har altid vasket det på 60 grader, men hvis det er ok med 40, så vil jeg da nøjes med det ;O) Vasker alt andet på 30 grader...

Anmeld

7. maj 2009

lonemus

Marie;-) skriver:

Næææ dog har i guldklude? I lyder rige!

Åh ja - havde jeg slet ikke fortalt det??

Anmeld

7. maj 2009

Sweet1978

Jeg vasker det jeg kalder kogevask på 60 grader, Håndklæder, viskestykker, karklude, og det undertøj som kan tåle 60 grader.

Så har jeg kulørt/alm. vask på 40 grader

Og strik/uld tøj ved 30 grader.

Jeg synes personligt at alt det miljø snak er gået alt for vidt, vi kan alligevel ikke stoppe den globale opvarmning. Og ville blive meget træt af hvis jeg ligepludseligt skal ud og ofre rigtig mange penge på en nyere bil for at måtte køre til døren, da jeg bor i Randers centrum. Så håber ikke de der miljøzoner bliver en realitet.

Anmeld

7. maj 2009

Heidi.

Sweet1978 skriver:

Jeg vasker det jeg kalder kogevask på 60 grader, Håndklæder, viskestykker, karklude, og det undertøj som kan tåle 60 grader.

Så har jeg kulørt/alm. vask på 40 grader

Og strik/uld tøj ved 30 grader.

Jeg synes personligt at alt det miljø snak er gået alt for vidt, vi kan alligevel ikke stoppe den globale opvarmning. Og ville blive meget træt af hvis jeg ligepludseligt skal ud og ofre rigtig mange penge på en nyere bil for at måtte køre til døren, da jeg bor i Randers centrum. Så håber ikke de der miljøzoner bliver en realitet.

Nu er det faktisk min elregning jeg vil spare på

Anmeld

7. maj 2009

Tina2

Jeg vasker på 30, 40 og 60 grader....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.