Gravid og aktivering i unghus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg ville spørger om der er andre end mig som har prøvet at være i unghus jobcenter i 6 uger fordi det er et krav at man skal hvis msn får kontanthjælp, hvad i alverden laver man her? Når man ved hvad man vil men kan desværre ikke starte pga man skal føde om 3 mdr??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Kamulla

du skal jo lave noget for dine penge, selvom du ved hvad du vil.. ved ikke hvad du skal lave i et unghus... ??? hvor gammel er du???

Anmeld

16. juli 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

du skal jo lave noget for dine penge, selvom du ved hvad du vil.. ved ikke hvad du skal lave i et unghus... ??? hvor gammel er du???

22 år, lige nu er jeg blevet sat og har siddet i en time uden nogle har sagt jeg skal noget, har kigget ude på den skide blå luft, og vejlederene er forsvundet

Anmeld

16. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg får godt nok dagpenge , men ejg skal selv starte i aktivering på torsdag , trods jeg har 3 måneder til termin os , men sådan er det , de skal følge reglerne og sende folk ud efter en vis tid ..

Jeg ser det bare som noget positivt og at man kommer ud blandt andre mennesker så kommer man lettest igennem det , os selvom det er død kedeligt .

Anmeld

16. juli 2012

Fru.Mäes <3

Jeg er på dagpenge og gravid i 7 månede.

Jeg er i aktivering og har været det i 4 uger nu..

Det er MEGA lad at man skal det, især når man er så meget gravid, men der er ikke så meget at gøre end at komme afsted - ellers får man ikke sine penge..

Anmeld

16. juli 2012

Kamulla

Anonym skriver:

22 år, lige nu er jeg blevet sat og har siddet i en time uden nogle har sagt jeg skal noget, har kigget ude på den skide blå luft, og vejlederene er forsvundet

okay... så skal du nok bare være der   ligesom jeg skal være i skole for at få SU kan godt være du bliver sat til at lave have arbejde, rengørrings arbejde, køkken arbejde mm

Anmeld

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kamulla skriver:

Jeg går ud fra du skal sidde og skrive jobansøgninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.