Puslebord foran vindue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

chas12

Hej

Vi er ved at finde ud af hvordan værelset skal indrettes, og kunne godt tænke os at puslebordet står foran vinduet. Men vil der være noget galt i det? Vi har helt nye vinduer i så det er ikke fordi det trækker ind og derudover er det ved en radiator så der er heller ikke koldt.
Måske er det et dumt spørgsmål men det er første gang så alt er jo nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

chael

ingen problem

Anmeld

15. juli 2012

Morgensol

Det er faktisk bedre end at have vinduet og dermed lyset i ryggen, for så kan baby have svært ved at se dig for det skarpe lys. Når du har puslebordet foran vinduet kommer du til at stå med lyset ind i ansigtet, hvilket gør at du "bliver lyst op". 

Var det til at forstå?  

Anmeld

15. juli 2012

2babygirls

chas12 skriver:

Hej

Vi er ved at finde ud af hvordan værelset skal indrettes, og kunne godt tænke os at puslebordet står foran vinduet. Men vil der være noget galt i det? Vi har helt nye vinduer i så det er ikke fordi det trækker ind og derudover er det ved en radiator så der er heller ikke koldt.

Vores stod næsten foran, og det var der intet problem i.
Dog ville jeg ikke sætte sengen der. Det lærte jeg ved at det træk ned på hende de dage vinduet stod på klem

Anmeld

15. juli 2012

samantha1986

chas12 skriver:

Hej

Vores står under vinduet i badeværelset så nej ikke noget problen

Anmeld

15. juli 2012

chas12

Bertemor skriver:

Det er faktisk bedre end at have vinduet og dermed lyset i ryggen, for så kan baby have svært ved at se dig for det skarpe lys. Når du har puslebordet foran vinduet kommer du til at stå med lyset ind i ansigtet, hvilket gør at du "bliver lyst op". 

Var det til at forstå?  

Det forstår jeg bestemt! Og det kan du jo selvfølgelig have ret i at den lille har nemmere ved at se mig7os fremfor hvis lyset kom bagfra

Anmeld

15. juli 2012

chas12

Baby2påvej skriver:

Vores stod næsten foran, og det var der intet problem i.
Dog ville jeg ikke sætte sengen der. Det lærte jeg ved at det træk ned på hende de dage vinduet stod på klem

Super! Så er det vidst vi gøre, sengen kommer nu til at stå lidt tæt på vinudet men dog slet ikke lige under det - så det håber jeg da går! Men man skal selvfølgelig tænker over de ikke ligger i træk de små

Anmeld

15. juli 2012

chas12

Tak for jeres svar så er det vidst det vi "kaster" os ud i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.