skal giftes om 3 uger *GISP*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

Malene84

Baagøe skriver:

Stort, Malene håber drengene trives. Jeg mangler billeder af dem herinde!

taaak sweetie... ja... jeg er simpelthen så dårlig til det... du får da lige nogle  her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Malene84 skriver:

åååhhh men STORT tillykke smukke  Hvor er jeg glad på jeres vegne

Tak

Sikke et sødt billede. Friede han i lufthavnen metro?

Anmeld

16. juli 2012

Malene84

mor:) skriver:

Tak

Sikke et sødt billede. Friede han i lufthavnen metro?

hehehe ja det gjorde han... vi mødte hinanden på metro station  så da jeg stod af toget med en veninde, stod han i midten af et rosenhjerte og faldt ned på knæ

Anmeld

16. juli 2012

lucas<3

Malene84 skriver:

Hey piger,

Er desværre ikke så tit herinde  et andet forum tager min tid (bryllupsklar). Vi skal nemlig giftes!!! ENDELIG!!!

Der er så mange af jer der har fulgt med - så skylder da lige at fortælle at nu sker det endelig

Jeps... den 4/8 (stadig noget med datoer - 04.08.12) Og han har været nede på knæ... hehe.

fra mig

Udover det, så glæder jeg mig helt vildt - men er samtidig skide nervøs og stresset... og håber at jeg akut snart bliver ramt af den der helt normale (nærmest obligatoriske) stress vægttab op til brylluppet  ahaha tror nu ikke den kommer - desværre!!!

sikke en dejlig dag og blive gift på .

(min drengs fødselsdag. )

men stort tillykke

Anmeld

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Malene84 skriver:

hehehe ja det gjorde han... vi mødte hinanden på metro station  så da jeg stod af toget med en veninde, stod han i midten af et rosenhjerte og faldt ned på knæ

nååå...hvor sødt altså

Anmeld

16. juli 2012

Loa

Malene84 skriver:

jaaaa det gjorde han endelig

Nåååårh hvor sødt....

Jeg vil også have sådan noget

Anmeld

17. juli 2012

Pige2009

Malene84 skriver:

taaak sweetie... ja... jeg er simpelthen så dårlig til det... du får da lige nogle  her

Hvor er de bare skønne og dejligt forskellige - selv på håret Der er faktisk en miniudgave af hver af jer

Anmeld

17. juli 2012

>>Carina<<

Åh hvor romantisk sådan som han friede :-) spændende altså at det er om lidt. Imorgen er det jo også kun 1 måned til vores bryllup. Puha begynder at blive nervøs. Glæder mig til at se billeder. Er sikker på du blir piv smuk

Anmeld

19. juli 2012

Malene84

Carina1984 skriver:

Åh hvor romantisk sådan som han friede :-) spændende altså at det er om lidt. Imorgen er det jo også kun 1 måned til vores bryllup. Puha begynder at blive nervøs. Glæder mig til at se billeder. Er sikker på du blir piv smuk

Hvor er du sød  Taaak

Uh og i lige måde... har I gang i tema med farver og alt mulig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.