Fredag den 13, kl. 14.19, kom vores dejlige datter til verden, ved et planlagt kejsersnit
Hun var 52 lang og vejede 3920 og har det dejligste mørke hår 
Vi valgte at tage et pks i sidste øjeblik, da jeg har døjet med en svær bækkenløsning og dalene humør. Så det var det helt rette valg for os. Vi havde fået en tid kl. 11.30, men de var desværre lidt bagud, så vi måtte vente lidt. Vi hyggede os i mellemtiden med at få operations tøjet på, deriblandt et par MEGETstremme støtte strømper manden skulle hive op af mine ben. Vi bliver så sendt ned til narkosen, hvor jeg lidt pudsigt begynder at få små veer, så det var godt jeg nåede med på dagens program
inde på operation stuen får jeg lagt diverse drop og rygbedøvelse , det gjorde skide ondt, men fik af vide af narkose lægen, at det kun gjorder ondt, fordi jeg TROEDE det gjorder ondt
øh jeg tror nok jeg selv bedst ved hvad der gør ondt på mig! Harpe!
Når men, mens de går igang, føler jeg pludselig at jeg få svært ved at trække vejret og føler mig pludselig laaangt væk. Får af vide senere at mit blodtryk faldt lidt, men at de hurtigt fik rettet op på det. Lige pludselig kunne jeg høre hende græde og så kunne jeg heller ikke holde tårene tilbage. Far tog en masse billeder og fik lov at klippe resten af navlesnoren, kan huske at se på ham, og han så så stolt og glad ud
Storesøster har været herude 2 gange, men hun forstår ikke rigtig det der med at det er en rigtig baby og ikke en dukke hun kan lege med endnu. Så det bliver spænende og se hvad der sker i morgen når vi skal hjem, hvordan det kommer til at gå
der er lige knap 2 år imellem dem, så der er godt gang i hende
Jeg kan desværre ikke ligge billeder ind endnu, da jeg sidder og skriver fra telefonen, så dem må jeg ligge ind når vi er hjemme igen 
God aften til jer alle og tak fordi i læste med.