Så afsløre jeg:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

lycly

kimfrit skriver:

Ja det er vi også, for jeg er lidt overtroisk, men valgte at se positivt på det, det heldigvis ikke hvert år, det er fredag den 13 juli

Nej, og I har så lige aflivet myten om, at fredag d. 13 er en ren ulykkesdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

kimfrit

LuLy skriver:

Nej, og I har så lige aflivet myten om, at fredag d. 13 er en ren ulykkesdag

Præcis  

Fredag den 13, er lykkens dag for os

Anmeld

15. juli 2012

Alexander&Lærke

Tillykke med lillesøster.... 

Anmeld

15. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Stort tillykke med baby

Anmeld

15. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke, tillykke!

Anmeld

15. juli 2012

Misa

Tillykke

Anmeld

15. juli 2012

LinLin

Tillykke!

Anmeld

15. juli 2012

MyLove E

kimfrit skriver:

Præcis  

Fredag den 13, er lykkens dag for os

Stort tillykke med hende:-)

Her hjemme er fredag også en lylkedag. Vores søn er født fredag den 13 maj 2011:-):-)

Anmeld

15. juli 2012

Nessie

Stort tillykke med jeres lille pige

Anmeld

15. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Fredag den 13, kl. 14.19, kom vores dejlige datter til verden, ved et planlagt kejsersnit

Hun var 52 lang og vejede 3920 og har det dejligste mørke hår

Vi valgte at tage et pks i sidste øjeblik, da jeg har døjet med en svær bækkenløsning og dalene humør. Så det var det helt rette valg for os. Vi havde fået en tid kl. 11.30, men de var desværre lidt bagud, så vi måtte vente lidt. Vi hyggede os i mellemtiden med at få operations tøjet på, deriblandt et par MEGETstremme støtte strømper manden skulle hive op af mine ben. Vi bliver så sendt ned til narkosen, hvor jeg lidt pudsigt begynder at få små veer, så det var godt jeg nåede med på dagens program inde på operation stuen får jeg lagt diverse drop og rygbedøvelse , det gjorde skide ondt, men fik af vide af narkose lægen, at det kun gjorder ondt, fordi jeg TROEDE det gjorder ondt øh jeg tror nok jeg selv bedst ved hvad der gør ondt på mig! Harpe!

Når men, mens de går igang, føler jeg pludselig at jeg få svært ved at trække vejret og føler mig pludselig laaangt væk. Får af vide senere at mit blodtryk faldt lidt, men at de hurtigt fik rettet op på det. Lige pludselig kunne jeg høre hende græde og så kunne jeg heller ikke holde tårene tilbage. Far tog en masse billeder og fik lov at klippe resten af navlesnoren, kan huske at se på ham, og han så så stolt og glad ud 

Storesøster har været herude 2 gange, men hun forstår ikke rigtig det der med at det er en rigtig baby og ikke en dukke hun kan lege med endnu. Så det bliver spænende og se hvad der sker i morgen når vi skal hjem, hvordan det kommer til at gå der er lige knap 2 år imellem dem, så der er godt gang i hende 

Jeg kan desværre ikke ligge billeder ind endnu, da jeg sidder og skriver fra telefonen, så dem må jeg ligge ind når vi er hjemme igen

God aften til jer alle og tak fordi i læste med.

Stort tillykke med din datter Jeg synes helt bestemt, at fredag d 13. er en lykkedag Min søn blev nemlig 5 år lige netop i fredags - for 5 år siden, da han blev født var d 13. juli også en fredag d 13. Han kom også til verden ved et planlagt ks - som blev besluttet 3 dage tidligere - på min terminsdag. Der var flere, der kommenterede på at det var fredag d 13. Men som sagt synes vi, det er en dejlig dag

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.