Forkert vandrejournal med hjem :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Schonert

Idag var vi på Kolding syghus få at tjekke til den lille, da der ikke vært liv tjen hele weekenden - Men alt var som det nu skulle være, livemorderen ligger i vejen derfor jeg ikke rigtig kan mærke ham.

Men ja - kommer der ind og skal tjekkes og ser min veninde ligge der inde også der ved at blive tjekket.
Da hun er blevet færdig blever hun sendt hjem, og jordmorden kommer til mig 10 - 15 min efter og ber om min vandrejournal, MEN den fik hun da vi kom ind som noget af det samme. Hun går over til hendes bord og kommer hurtig tilbage og så siger hun så -
Jeg er altså kommet til at give din veninde din vandrejournal med hjem! 

SHIT tænkt jeg bare, jeg synes det er en meget privat ting! så jeg blev smule sur, og hvad nu hvis det var jeg OVERHOVDET ikke kendet. Var virklige heldig det var min gode veninde, som jeg hurtig aftalt med at når jeg var færdig så kørt jeg hjem til hende og byttet. 

HELT SERIØST ! .. er der andre der har oplevet at få den forkerte vandrejournal med hjem?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Kay

ej det er da bare så uprofesionelt... men sådan er det med mennesker vi begår alle fejl.. men rigtig heldigt det var din veninde...

Anmeld

15. juli 2012

chael

Det er jo menneskeligt at fejle.

Men jeg kan godt forstå dig. Det var jeg egentlig også blevet temlig små mopset over

Så ja, det var da heldigt det var en veninde og ikke en vildt fremmet!

Og noget helt andet er; at jeg fatter simpelthen ikke de ikke kan lave det elektronisk og ligge ud? Men der er så meget jeg ikke forstår

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

Schonert skriver:

Idag var vi på Kolding syghus få at tjekke til den lille, da der ikke vært liv tjen hele weekenden - Men alt var som det nu skulle være, livemorderen ligger i vejen derfor jeg ikke rigtig kan mærke ham.

Men ja - kommer der ind og skal tjekkes og ser min veninde ligge der inde også der ved at blive tjekket.
Da hun er blevet færdig blever hun sendt hjem, og jordmorden kommer til mig 10 - 15 min efter og ber om min vandrejournal, MEN den fik hun da vi kom ind som noget af det samme. Hun går over til hendes bord og kommer hurtig tilbage og så siger hun så -
Jeg er altså kommet til at give din veninde din vandrejournal med hjem! 

SHIT tænkt jeg bare, jeg synes det er en meget privat ting! så jeg blev smule sur, og hvad nu hvis det var jeg OVERHOVDET ikke kendet. Var virklige heldig det var min gode veninde, som jeg hurtig aftalt med at når jeg var færdig så kørt jeg hjem til hende og byttet. 

HELT SERIØST ! .. er der andre der har oplevet at få den forkerte vandrejournal med hjem?  

nej.. men på fertilitets klinikken har de engang udleveret en andens papirer efter ægoplægningen.. blev SÅ bange for om det var de rigtige æg de havde lagt op..

Anmeld

15. juli 2012

Chraz

Kay skriver:

ej det er da bare så uprofesionelt... men sådan er det med mennesker vi begår alle fejl.. men rigtig heldigt det var din veninde...

Jeg har ikke prøvet en forkert vandrejournal, men præsten gav os den forkerte dåbstest med hjem da Noah blev døbt. Så for en kort periode hed han Karla 

Men jeg kan dælme godt forstå du blev sur. ville jeg godt nok også være blevet! Men heldigt det var en du kendte i stedet for en vildt fremmed.

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

chael skriver:

Det er jo menneskeligt at fejle.

Men jeg kan godt forstå dig. Det var jeg egentlig også blevet temlig små mopset over

Så ja, det var da heldigt det var en veninde og ikke en vildt fremmet!

Og noget helt andet er; at jeg fatter simpelthen ikke de ikke kan lave det elektronisk og ligge ud? Men der er så meget jeg ikke forstår

de forsøgte det.. men indimellem hvirker systemet ikke og så manglede der info.. så de er gået tilbage til den gamle model..

Anmeld

15. juli 2012

nielsen80

Det var da træls, men om de andre siger heldigt, det var din veninde.

Synes det er meget mærkeligt, de 2 gange hvor jeg har været på kolding sygehus for at få tjekket liv, har det altid været i ene konsultation- ville ærlig talt blive mere harm over at komme ind på en stue med andre i den sårbare situation. Vidste slet ikke det var muligt.

Anmeld

15. juli 2012

chael

ønskebarn74 skriver:

de forsøgte det.. men indimellem hvirker systemet ikke og så manglede der info.. så de er gået tilbage til den gamle model..

Nå okay, så må det have været i mellem mine gravidieter, eller i andre regioner, for jeg har haft den gamle vandre journal siden 05, hvor jeg blev gravid første gang

Anmeld

15. juli 2012

chael

Det var da træls, men om de andre siger heldigt, det var din veninde.

Synes det er meget mærkeligt, de 2 gange hvor jeg har været på kolding sygehus for at få tjekket liv, har det altid været i ene konsultation- ville ærlig talt blive mere harm over at komme ind på en stue med andre i den sårbare situation. Vidste slet ikke det var muligt.

På Hillerød, ligger man også 2 og 2 på en undersøgelses stue. Jeg fik da også lagt stikpiller, mens der lå en anden på stuen.

Synes det er ok, man ligger der jo for det samme

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

chael skriver:

Nå okay, så må det have været i mellem mine gravidieter, eller i andre regioner, for jeg har haft den gamle vandre journal siden 05, hvor jeg blev gravid første gang

kan ikke huske ved hvilken graviditet det var men det er flere år siden..

vi har jo mistet dem alle sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.