Fra fødsel til 1 år i billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Ka+Ma=Be

Billedtråd: Fra fødsel til 1 år

Lige som 1. kvartalsgruppen tænkte jeg, at det kunne være hyggeligt med en tråd kun med billeder!? Ingen kommentarer eller andet, bare et svar pr. mand, hvor man kan uploade billeder fra fødslen/de første dage og så frem til 1 år (altså 13 billeder i alt - eller hvor mange man nu engang har brug for at dele .). I må også meget gerne komme med en lille update  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Ka+Ma=Be

Utålmodig som jeg er, tyvstarter jeg lidt
I morgen d. 5 september 2012 bliver Benjamin 1 år! 

Her hjemme er der fuld fart frem og Benjamin både går og småløber   Desværre betyder det også at han kommer en del til skade! Og specielt i vuggestuen, hvilket moar her er virkelig ked af  Han er dog stadig rigtig glad for vuggestuen og ikke bange for at udfolde sig 
Han siger få ord som "SE", "Hva det?", "ja", "nej", "ae ae" og ikke mindst "vov vov" og "wraaaa" Især vov vov er meget populært. 
Han er også svært begejstret for dyr af alle slags, højst elsket er dog hunde, samt store maskiner (lastbiler, kraner etc.). 
Han er modig, stædig, tillidsfuld, hidsig og ellers glad og smilende
 Jeg elsker ham højere end ord kan beskrive  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. september 2012

Frk.S

EDIT: ups havde glemt man ikke skulle kommentere her.
Retter bare denne besked til Frejas opdtaering når jeg får det gjort - håber det er ok. 

Hov, havde ikke lagt mærke til at han har samme dag som Freja.

Stort tillykke med ham - håber han har haft en dejlig dag.

Jeg skal også nok komme med opdateringer snart.

Anmeld Citér

5. september 2012

Ka+Ma=Be

Frk.S skriver:

Hov, havde ikke lagt mærke til at han har samme dag som Freja.

Stort tillykke med ham - håber han har haft en dejlig dag.

Jeg skal også nok komme med opdateringer snart.

Så gik reglen om "ingen kommentarer" allerede i vasken, hva. Tsk tsk hihi 

Tusind tak skal du have og også rigtig mange gange tillykke med din pige        

Anmeld Citér

8. september 2012

Jemion

Så blev det Noah's tur til at fylde år d. 6 september

Vi havde en fantastisk dag med uddeling af boller i vuggeren også hentede jeg ham tidligt fik en is på vej hjem også hjem og åbne gaver

Han fik 50 små legetøjsbiler, Handy many værktøj af os, en lænestol af mormor og moster samt en bilbane som ikke er kommet hjem endnu, så har han fået penge og tøj resten af gaverne får han når vi flytter op i huset om 6 dage Hvor vi holder stor familie fødselsdag

Han går nu, siger mor,far, ja, mad og laver en del tegn til tale tegn efterhånden. Han er fuld af krudt og der er altid fart over fældtet uanset hvad

Anmeld Citér

17. september 2012

HeidiØ

Så er William også blevet et år, og tjuhej hvor tiden flyver! Det er jo helt skørt!

Han kravler derud af, han har ikke intentioner om at slippe sin elskede gåvogn, hehe! Han er i super godt humør det meste af tiden og ELSKER sin dagpleje! Han siger HEJ og HEEEEEEEJ til alle han møder, og vinker. Han sig mamamamam, når jeg roder i køkkenet. Han siger eeeeeej, mens han peger på ting. Arh men altså, det er skønt som de lærer.

Han fik en masse dejlige LARMENDE gaver i fødselsdagsgaver. Værktøjsbænk, brio gåvogn, den røde motocykel + anhænger, flyverdragt, vinterjakke, bukser, gravko, brandbil, 6 biler.. ja.. osv

Her kommer et billede fra hver måned til 1 år (mine mdr og opdeling går jo fra 13. til 13. )

Anmeld Citér

20. september 2012

maryjane

Her kommer lidt billeder af min trold, men de bliver nok ikke helt fra måned til måned og sådan da der er lidt... Ehm meget rod i billederne, efter en computer valgte at stå af. Og så er hun heller ikke et år endnu, men om en uge!!! OOOOOOG kunne ikke lade være med at uploade da vi begge bare sidder derhjemme og er syge....Waaah. Så ja, det er rodet men der kommer billeder i det mindste. ( og mange af dem )

Det går rigtig godt med Karla, og det er også begyndt at gå rigtig godt i vuggestuen. Hun er dog lidt sensitiv med nogle lyde og sådan, men det tager man jo bare hensyn til så meget der er mulighed for det. Hun kan ikke sige rigtige ord endnu, men hun bøvler også meget med ørene. Ikke med MØB men med at de stopper helt vildt til pga meget smalle øregange (arvelig belastning fra mor ), så de skal ofte renses ved ørelæge og det er bare frygteligt puha. Så ved ikke om hendes hørelse nogengange er påvirket lidt af det. Hun går heller ikke endnu, men går langs med ting og rejser sig op ad alt...Og kan gå lidt med os i hænderne, men det er dælme ustabilt. Det kommer nok det hele, og vi glæder os meget til hendes fødselsdag der kun er en uge væk nu.

Anmeld Citér

16. oktober 2012

Kofoed.

Ja, 13 kunne jeg ikke nøjes med

Herhjemme går det hurtigt fremad, hun lære noget nyt hver eneste dag, i lørdags var det at sige mor, søndag var det "dada" og i dag var det at kravle op ad trapper. Men hun fylder jo også snart 13 måneder, kan dog ikke huske, hvad hun "kun" kunne for en måned siden, med alt det der sker for tiden..

Der er kommet en kindtand, wee, men hun har stadig kun to fortænder i undermunden, hmm.

Flytningen er gået over alt forventning og hun vil faktisk ikke være hjemme ved peter (i vores gamle lejlighed), ha ha, så selv på Peters dage, er hun her det meste af tiden.

Anmeld Citér

20. november 2012

twinny

altså alle mine billeder ligger selv på vores harddisk. jeg har taget så mange, så hvis de lå på vores com, var den nok brændt sammen.  Men jeg har skulle lave en kalender til drengene farmor i jule gave så jeg har lige lidt blandet billeder i sort/hvid.

og de er selvfølgelig ikke i rækkefølge.

Anmeld Citér

23. januar 2013

Mettefpigen

Lukas er 16 måneder, render rundt OVER DET HELE! Begyndt at sige ord.. Bare dejlig Faren og mig er lige gået fra hinanden så leder efter ny lejlighed.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.