Hejsa
Jeg er ny herinde og har desperat brug for gode råd ang min 5 uger gamle pige.
2 uger hver måned er jeg alene med begge børn og jeg har kæmpe problemer med at få den lille til at sove om dagen.
Eller hun vil gerne sove hvis hun ligger ved mig eller der bliver gået med barnevognen.
Sker det endelig jeg får hende til at sove er det ca 10 minutter ad gangen.
Om natten sover hun fint (når hun endelig sover) kan snildt sove fra kl 22.30 til kl 9 afbrudt af et par amninger, men det er MEGET sjældent hun sover i sin lift, for det meste ligger hun enten ved siden af mig eller på mig hvor jeg sidder op og småblunder hele natten.
Jeg får bare ingenting lavet på den måde og ingen ordenlig søvn ud af det :-( og det resultere i gråd om aftenen pga overtræt baby og går ud over den store pige som ikke kan få sin godnathistorie eller blive hygget om i badet om aftenen :-(
Vasketøjet hober sig op, nullermændene er ved at have bygget byer i hjørnerne indenfor og er ved at have en jungle ude i haven fordi jeg ikke har mulighed for at slå græsset
Hvad dælen skal jeg gøre? Føler jeg forsømmer min store pige og ikke klarer opgaven som mor godt nok :-(
Oven i det har jeg været syg i 3 dage og kan mærke det er gået ud over min mælkeproduktion.
Har prøvet sut men det resulterede i hun ikke kunne tage ordenlig fat ved brystet.
Undskyld hvis det er langt og rodet.
Håber der er nogen der kan give råd som måske kan virke, er virkelig ved at være tømt for energi :-(
Anmeld