1 års statistik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Jaa meget, jeg er også VIIILDT skruk mildest talt hehe, glæder mig til test-dag som et lille barn hehe..

Det er da en fin start, så er det bare at holde fast i de gode vaner jo.. Taark, jeg føler mig allerede lettere gammel selvom jeg kun er 23 hehe..

Ihh du bliver altså NØDT til at opdatere, så jeg kan suge ALT til mig og få tilfredsstillet min baby-skrukhed!  

Ja det er svært til tider, men det er bare om at holde fast!

Puuh hvor gammel skal jeg så føle mig med mine 25? hehe Holder stadig på at jeg er ung og frisk!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Ihh du bliver altså NØDT til at opdatere, så jeg kan suge ALT til mig og få tilfredsstillet min baby-skrukhed!  

Ja det er svært til tider, men det er bare om at holde fast!

Puuh hvor gammel skal jeg så føle mig med mine 25? hehe Holder stadig på at jeg er ung og frisk!  

Hehe skal nok..  Meen det bliver nok ikke liige som der er streger på testen, venter nok liige til jeg er helt sikker på den er hjemme..

Lige præcis!!

Hehe det er jo nok mere noget sindsmæssigt end det er den fysiske alder.. Meen jeg har da også dage hvor jeg føler mig mere ung og frisk end gammel.. Soom igår hvor jeg var ude og gynge og rutsje med Frej på en legeplads..

Anmeld Citér

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Hehe skal nok..  Meen det bliver nok ikke liige som der er streger på testen, venter nok liige til jeg er helt sikker på den er hjemme..

Lige præcis!!

Hehe det er jo nok mere noget sindsmæssigt end det er den fysiske alder.. Meen jeg har da også dage hvor jeg føler mig mere ung og frisk end gammel.. Soom igår hvor jeg var ude og gynge og rutsje med Frej på en legeplads..

Ej nu må du holde op! Jeg skal vide ALT haha. Ej det er forståeligt nok

Ja jeg ved hvad du mener Nogle dage føler jeg mig også ældre end andre!  Især nu hvor jeg skriver bachelor samtidigt med jeg skal være mor og kæreste - puuuh! træt træt træt.

Anmeld Citér

12. oktober 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Ej nu må du holde op! Jeg skal vide ALT haha. Ej det er forståeligt nok

Ja jeg ved hvad du mener Nogle dage føler jeg mig også ældre end andre!  Især nu hvor jeg skriver bachelor samtidigt med jeg skal være mor og kæreste - puuuh! træt træt træt.

Hehe.. Du må begynde at se noget mere DUM eller et andet program med gravide så du kan få stillet lidt af den skrukhed der hehe.. Eller bedre endnu, giv Benjamin en lillebrøster..

Hehe jeg forstår dig fuldt ud!! Sys godt nok også studie og mor-rollen kan tage pusten fra mig til tider.. Og til sommer hvor jeg skal skrive min bachelor, der skulle jeg gerne være gravid også..

Anmeld Citér

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Hehe.. Du må begynde at se noget mere DUM eller et andet program med gravide så du kan få stillet lidt af den skrukhed der hehe.. Eller bedre endnu, giv Benjamin en lillebrøster..

Hehe jeg forstår dig fuldt ud!! Sys godt nok også studie og mor-rollen kan tage pusten fra mig til tider.. Og til sommer hvor jeg skal skrive min bachelor, der skulle jeg gerne være gravid også..

Eeej nej nej Ingen lillebror- eller søster Slet ikke nu hehe.

Puuh held og lykke med det hihi. Hvornår skal du skrive? Og hvad skal du skrive i?

Det bliver så spændende!

Anmeld Citér

12. oktober 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Eeej nej nej Ingen lillebror- eller søster Slet ikke nu hehe.

Puuh held og lykke med det hihi. Hvornår skal du skrive? Og hvad skal du skrive i?

Det bliver så spændende!

Nåh okay så.. Så må du holde dig til TV og baby.dk..

Hehe mange tak, det skal nok blive et mareridt..

Jeg har 7 sammenhængende uger i maj/juni til at skrive i.. Men jeg har iingen idé om hvad jeg vil skrive i endnu.. Der er bare SÅ meget at vælge imellem.. Måske noget farmakologi..  Men ja spændende det skal det nok blive..

Anmeld Citér

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Nåh okay så.. Så må du holde dig til TV og baby.dk..

Hehe mange tak, det skal nok blive et mareridt..

Jeg har 7 sammenhængende uger i maj/juni til at skrive i.. Men jeg har iingen idé om hvad jeg vil skrive i endnu.. Der er bare SÅ meget at vælge imellem.. Måske noget farmakologi..  Men ja spændende det skal det nok blive..

Har i kun 7 uger???  Det var godt nok ikke længe til en bachelor.

Hvad studerer du? (ved du har sagt det før  .)

Det lyder ellers spændende Farmakologi er i hvert fald super spændende.

Anmeld Citér

12. oktober 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Har i kun 7 uger???  Det var godt nok ikke længe til en bachelor.

Hvad studerer du? (ved du har sagt det før  .)

Det lyder ellers spændende Farmakologi er i hvert fald super spændende.

Ja og nej.. Vi har 7 fulde uger uden anden undervisning, men vi har også nogle uger hvor der bare sideløbende er undervisning(vores bachelor er 10ECTS point)..

Veterinærmedicin..

Ja helt sikkert, men også et stort emne, så hvad man liiige skal pille ud og skrive om det har jeg svært ved sådan lige at finde ud af..

Anmeld Citér

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Ja og nej.. Vi har 7 fulde uger uden anden undervisning, men vi har også nogle uger hvor der bare sideløbende er undervisning(vores bachelor er 10ECTS point)..

Veterinærmedicin..

Ja helt sikkert, men også et stort emne, så hvad man liiige skal pille ud og skrive om det har jeg svært ved sådan lige at finde ud af..

Nåårh ok! Jeg troede fandme lige! hehe. Det havde jo været sindssygt Jeg skal aflevere d. 21. december - det synes jeg er mega sindssygt Så vi skal bare have fart på.

Nåååårh ja! Det vidste jeg jo godt for fanden!

Ja der er meget at tage fat i! Det kommer man jo heldigvis alt sammen nærmere med tiden. 

Anmeld Citér

12. oktober 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Nåårh ok! Jeg troede fandme lige! hehe. Det havde jo været sindssygt Jeg skal aflevere d. 21. december - det synes jeg er mega sindssygt Så vi skal bare have fart på.

Nåååårh ja! Det vidste jeg jo godt for fanden!

Ja der er meget at tage fat i! Det kommer man jo heldigvis alt sammen nærmere med tiden. 

Hehe nej nej, men i princippet kan man jo starte når man lyster og jeg tror så småt jeg starter op allerede i februar/marts, for der kører jeg alligevel kun halv tid, da jeg kun valgte et halvt års barsel og så halv tid det efterfølgende halve år..

Ja der er ikke længe til, men tænk engang når vi når jul, så har du afleveret og er kun et forsvar fra din bachelorgrad!

Hehe nemlig.. Men det sgu nemt at glemme de små detaljer, vi er jo mange september mødre og baby.dk mødre i det hele taget..

Det jo lige det.. Og tak..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.