Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette&Alexander skriver: åh tak skal få det gjort i løbet af i morgen Hummelsættet må vi springer over da vi allerede har et i samme farver i 86, det var bare hvis det var 80 eller 92.... Men sørme også billigt...
åh tak skal få det gjort i løbet af i morgen
Hummelsættet må vi springer over da vi allerede har et i samme farver i 86, det var bare hvis det var 80 eller 92.... Men sørme også billigt...
Jeg tror ecco støvler komme til at passe Lærkes fødder de måler nemlig ca 12 cm og hvis der skal være lidt vokse tillæg passer det meget godt med de 14 cm så lad os prøve at købe dem for de 100 + porto hvad render det så op på?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette&Alexander skriver: Jeg tror ecco støvler komme til at passe Lærkes fødder de måler nemlig ca 12 cm og hvis der skal være lidt vokse tillæg passer det meget godt med de 14 cm så lad os prøve at købe dem for de 100 + porto hvad render det så op på?
Super jeg skriver lige en PB
Laulund87 skriver: Med lufferne tænker jeg 300 kr pp
Med lufferne tænker jeg 300 kr pp
Er flyverdragten blevet solgt??
cecilie1984 skriver: Er flyverdragten blevet solgt??
Ja desværre det er den, ellers havde jeg skrevet til dig Beklager..
Laulund87 skriver: Spørg endelig på tingene, vil meget gerne af med det billigt!
Spørg endelig på tingene, vil meget gerne af med det billigt!
Månsson skriver: Hva tænker du af pris på ugle bukserne og lap kjole og Hva str er det.
Hva tænker du af pris på ugle bukserne og lap kjole og Hva str er det.
Begge dele er str 86 Bukserne er brugte og kjolen er helt ny. Tænker 150 kr inkl porto
Laulund87 skriver: Ja desværre det er den, ellers havde jeg skrevet til dig Beklager..
Helt i orden
Laulund87 skriver: Begge dele er str 86 Bukserne er brugte og kjolen er helt ny. Tænker 150 kr inkl porto
Det snupper jeg;-) Hva mærke er det? Syntes bukserne er såååå fede
Jeg skriver lige privat til dig
Bukserne er vildt fede og lavet af Numsefisk som vist ikke er herinde mere Og kjolen er lavet af Skouboe herindefra også..
Laulund87 skriver: Jeg skriver lige privat til dig Bukserne er vildt fede og lavet af Numsefisk som vist ikke er herinde mere Og kjolen er lavet af Skouboe herindefra også..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128