Darling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvor blev hun af ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

MorDk

Ja ... hun er ikke mere her på BABY.dk....  Jeg kender ikke hele grunden men jeg ved hun havde karantæne i 12 dage eller noget.... og da de udløb blev hun slettet her på Baby.dk.

Jeg snakker med hende på sms...

og hun har fået en dejlig lille pige ♥ 10.07.12 ♥

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ja ... hun er ikke mere her på BABY.dk....  Jeg kender ikke hele grunden men jeg ved hun havde karantæne i 12 dage eller noget.... og da de udløb blev hun slettet her på Baby.dk.

Årh det var godt ! Tillykke med hende Ups jeg sku ikk være Ano ! Jeg er MarleneOlsen ..

Anmeld

15. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

Årh det var godt ! Tillykke med hende Ups jeg sku ikk være Ano ! Jeg er MarleneOlsen ..

Okiii *s*

Anmeld

15. juli 2012

MorDk

Rettelse: Darling fortæller at det var 11.07.12 hun fødte...

Bum Bum .... min fejl!

Anmeld

15. juli 2012

Frk-Lotusblomst

J nej nej.. Jeg har abre været såååååååå irriteret over jeg ikke vidste noget om hendes fødsel..

Vil du ikke hilse Sabrina fra mig og sige at hvis hun er interesseret må hun gerne ansøge mig på FB.. Jeg kan ikke finde hende derinde.. Jeg hedder Rikke Pedersen.. For at gøre det nemt kan hun kigge på "M "'s facebook og finde mig der.

Anmeld

15. juli 2012

MorDk

Frk-Lotusblomst skriver:

J nej nej.. Jeg har abre været såååååååå irriteret over jeg ikke vidste noget om hendes fødsel..

Vil du ikke hilse Sabrina fra mig og sige at hvis hun er interesseret må hun gerne ansøge mig på FB.. Jeg kan ikke finde hende derinde.. Jeg hedder Rikke Pedersen.. For at gøre det nemt kan hun kigge på "M "'s facebook og finde mig der.

Jeg har sendt hende en sms og hilst fra dig.... Hun har desværre ikke en FB-profil men hvis du vil kan jeg give hende dit nummer? Du kan sende det i en PB til mig hvis det er? Men det er op til dig?

Anmeld

15. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke til hende med den bette piger! Mangler hendes humoristiske og sommetider alt for ærlige svar

Anmeld

15. juli 2012

MorDk

rikkeregnbue skriver:

Tillykke til hende med den bette piger! Mangler hendes humoristiske og sommetider alt for ærlige svar

Hun læser med her på Baby.dk engang i mellem *S*

Anmeld

15. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Hun læser med her på Baby.dk engang i mellem *S*

Haha! Hvor fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.