Åh ååååh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

mariamiss6

Jeg har sagt ja til at lave nogle temmelig nude billeder...

Og jeg som lider af sceneskræk, præstationsangst, og dårlig selvtillid på een gang.... Desuden har jeg ikke den fjerneste anelse om hvordanjeg liiiiige skal posere...

Og det er IKKE gravid billeder her er tale om (selvom man kunne være i tvivl)

Har i andre fået taget nogle kunstneriske erotiske billeder/nude art billeder, som i kunne have lyst til at vise mig? 

Det er trods alt en professionel fotograf jeg skal til, så jeg regner med, ud fra de af hans billeder jeg har set, at det bliver godt... Altså, hvis han kan få flyttet rigtig rundt på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

UnderCover37

Hvis han er prof så burde han være god til at instruere dig så det bliver de flottest mulige billeder I får ud af det

Anmeld

15. juli 2012

mariamiss6

UnderCover34 skriver:

Hvis han er prof så burde han være god til at instruere dig så det bliver de flottest mulige billeder I får ud af det

Jegved han er dygtig, det tvivler jeg slet ikke på....

Det jeg tvivler på er min egen kunnen og formåen, og min egen fremtoning...

Anmeld

15. juli 2012

UnderCover37

mariamiss6 skriver:

Jegved han er dygtig, det tvivler jeg slet ikke på....

Det jeg tvivler på er min egen kunnen og formåen, og min egen fremtoning...

Du er nødt til at tro på at du kan levere de smukkeste/lækreste/frækkeste/what ever billeder for at de bliver "lige i øjet"

Så brug ventetiden på at kigge på lignende billeder på nettet og øv dig foran spejlet selvom man føler sig dum

Anmeld

15. juli 2012

mariamiss6

UnderCover34 skriver:

Du er nødt til at tro på at du kan levere de smukkeste/lækreste/frækkeste/what ever billeder for at de bliver "lige i øjet"

Så brug ventetiden på at kigge på lignende billeder på nettet og øv dig foran spejlet selvom man føler sig dum

Hehe nej, her er det altså godt nok et spørgsmål om at være en tålmodig og dygtig fotograf, med et godt øje, for at få det bedste ud af det

Men jeg  var nu ude i at se om der var nogle af jer andre der havde fået taget nogle, som i kunnehave lyst til at vise mig på en eller anden vis. Her eller PB eller mail... Bare for at se hvordan det er gået for andre almindelige mennesker, der ligesom jeg, heller ikke er modeller ude i det virkelige liv

Anmeld

15. juli 2012

Nessie

Jeg tror bestemt at fotografen ved præcis, hvordan han skal få dig til at komme dig over din præstationsangst.
Han har jo prøvet det før, og for ham er det bare et arbejde

Anmeld

15. juli 2012

mariamiss6

Nessie skriver:

Jeg tror bestemt at fotografen ved præcis, hvordan han skal få dig til at komme dig over din præstationsangst.
Han har jo prøvet det før, og for ham er det bare et arbejde

jo, men har du aldrig en dag hvor du er træt af dit arbejde

Jeg tror det bliver sådan en dag for ham hehehe....

Jeg har NÆSTEN ingen større kvababbelser med at skulle være nøgen... Men det der med poseringen, uuuuha det er altså temmelig farligt

Anmeld

15. juli 2012

Nessie

mariamiss6 skriver:

jo, men har du aldrig en dag hvor du er træt af dit arbejde

Jeg tror det bliver sådan en dag for ham hehehe....

Jeg har NÆSTEN ingen større kvababbelser med at skulle være nøgen... Men det der med poseringen, uuuuha det er altså temmelig farligt

Ha ha ha ha Jo, men du må bestille en formiddagstid, så han ikke er nået at blive alt for træt af skrigende unger og døve bedstemødre, inden du dukker op og skal lege kluddermor med din krop

Anmeld

15. juli 2012

mariamiss6

Nessie skriver:

Ha ha ha ha Jo, men du må bestille en formiddagstid, så han ikke er nået at blive alt for træt af skrigende unger og døve bedstemødre, inden du dukker op og skal lege kluddermor med din krop

hehe, jeg tror det bliver en weekend tid Det er en jeg kender i forvejen, så det er lidt en slags gensidsig tjeneste...

Han gør det for min skyld, sådan at jeg kan få det prøvet af i trygge omgivelser, og måske endda ende med et godt billede eller to....

Og jeg gør det for hans skyld, så han kan få trænet det Det er jo ikke liiiige så mange der stiller op til den slags, bare sådan lige Alle mulige andre billeder er det jo ikke svært at finde modeller til

Anmeld

21. juli 2012

Nessie

mariamiss6 skriver:

hehe, jeg tror det bliver en weekend tid Det er en jeg kender i forvejen, så det er lidt en slags gensidsig tjeneste...

Han gør det for min skyld, sådan at jeg kan få det prøvet af i trygge omgivelser, og måske endda ende med et godt billede eller to....

Og jeg gør det for hans skyld, så han kan få trænet det Det er jo ikke liiiige så mange der stiller op til den slags, bare sådan lige Alle mulige andre billeder er det jo ikke svært at finde modeller til

Jamen så er du jo trygge hænder, håber at I får taget nogle gode billeder med hjælp fra hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.