Brugt børnetøj fra 5 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
765 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Smilla-mor

Hej alle.

Hvis du gerne vil have fingerne i noget billigt børnetøj i god kvalitet, så har www.loop-it.dk lige nu 50% på alle varer. Da tøjet i forvejen er billigt, kan du altså lige nu gøre et rigtig godt kup og få suppleret ungernes garderobe op til meget få penge. Priserne starter helt nede ved 5 kr. 

Med tøj til den pris kan ungerne bare kravle rundt i græsset, spise friske røde jordbær og tumle med de andre unger i vuggestuen/børnehaven uden at man behøver bekymre sig om om der kommer pletter på blusen eller huller på knæerne.

Køber du for mere end 200 kr på www.loop-it.dk, så er fragten tilmed gratis.

Tilbuddet gælder fra i dag og hele uge 29. Jeg glæder mig til at se dig på www.loop-it.dk.

Mvh Alice Meyerhoff

Www.loop-it.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Lone Jakobsen

kan ikke få linket til at virke

Anmeld

16. juli 2012

Sara.

Smilla-mor skriver:

Hej alle.

Hvis du gerne vil have fingerne i noget billigt børnetøj i god kvalitet, så har www.loop-it.dk lige nu 50% på alle varer. Da tøjet i forvejen er billigt, kan du altså lige nu gøre et rigtig godt kup og få suppleret ungernes garderobe op til meget få penge. Priserne starter helt nede ved 5 kr. 

Med tøj til den pris kan ungerne bare kravle rundt i græsset, spise friske røde jordbær og tumle med de andre unger i vuggestuen/børnehaven uden at man behøver bekymre sig om om der kommer pletter på blusen eller huller på knæerne.

Køber du for mere end 200 kr på www.loop-it.dk, så er fragten tilmed gratis.

Tilbuddet gælder fra i dag og hele uge 29. Jeg glæder mig til at se dig på www.loop-it.dk.

Mvh Alice Meyerhoff

Www.loop-it.dk

Jeg kan heller ikke få linket til at virke lige nu?

Den siger Database error

Anmeld

16. juli 2012

Smilla-mor

Hej Lone

Jeg har netop fået en mail fra min systemudbyder, at der er driftsforstyrrelser lige nu. Så det er desværre derfor, at linket ikke virker.

Jeg håber, at de får siden op og kører igen i løbet af kort tid og håber, at du vil prøve at klikke dig ind på siden igen.

Med venlig hilsen

Alice Meyerhoff

www.loop-it.dk

Anmeld

17. juli 2012

Smilla-mor

Hej alle

www.loop-it.dk er nu oppe at køre igen og I skulle kunne komme ind på siden ved at klikke på linket: www.loop-it.dk.

Det var systemudbyderen, der havde et nedbrud, men det er løst igen.

Jeg beklager besværet for jer, der ikke kunne komme ind på siden i går og håber, at I vil give det endnu et forsøg.

Med venlig hilsen

Alice Meyerhoff

www.loop-it.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.