Nu kan jeg snart ikke skjule maven mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Ja, som skrevet er det ved at være ret tydeligt her ... Jeg går i store og løse bluser og tunikaer, og så er det selvfølgelig ikke helt så tydeligt, men..

Jeg er glad for, at jeg har ferie, for jeg er kun 9+0 i dag Det er selvfølgelig nr 3

Hvordan ser det ud hor jer??

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hov mit billede kom ikke med....

/ Taco78 

Anmeld

15. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Nå, jeg kan ikke få lov at oploade det i indlægget... Men godt på min profil Nå, men så blev det da mit profilbillede i stedet

/ Taco78 

Anmeld

15. juli 2012

camillahej

Taco78 skriver:

Ja, som skrevet er det ved at være ret tydeligt her ... Jeg går i store og løse bluser og tunikaer, og så er det selvfølgelig ikke helt så tydeligt, men..

Jeg er glad for, at jeg har ferie, for jeg er kun 9+0 i dag Det er selvfølgelig nr 3

Hvordan ser det ud hor jer??

Knus Carina

Os svært her er 7+4 hmm

Anmeld

15. juli 2012

Muhmi

Er 2. gangs fødende... uge 9+5

Men jeg har det lige nu som da jeg var i uge 15 og helt til uge 25...

Jeg ser bare UTROLIGT kvabset ud og har en kæmpe vom som desværre bare godt kunne se ud som alt for mange burgere... Til trods for at jeg allerede nu har tabt 5 kilo siden jeg blev gravid.

Men jeg er jo også overvægtig i forvejen

Anmeld

15. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Muhmi skriver:

Er 2. gangs fødende... uge 9+5

Men jeg har det lige nu som da jeg var i uge 15 og helt til uge 25...

Jeg ser bare UTROLIGT kvabset ud og har en kæmpe vom som desværre bare godt kunne se ud som alt for mange burgere... Til trods for at jeg allerede nu har tabt 5 kilo siden jeg blev gravid.

Men jeg er jo også overvægtig i forvejen

Jeg er også overvægtig og har tabt mig 4 kg, siden jeg blev gravid. Jeg plejer at have en fin delle på maven men den sidste uges tid har maven ændret form og blevet mere og mere rund - det var præcis det samme anden gang Der tog jeg også det første billede af maven 9+0

Kan man forresten se min profilbillede???? Eller er der noget med at det lige skal cleares først?? Der kan I se min mave

/ Taco78 

Anmeld

7. august 2012

Line_Olesen

Hvor er det dejligt at høre om andre der også har tabt sig..

Jeg har gået og været helt ulykkelig over at have tabt mig 5,5 kg siden jeg fandt ud af at jeg var gravid.. Jeg havde et BMI på 25 da jeg blev gravid så det var det ved grænsen mellem normal vægtig og overvægtig.. Jeg er nu 13+2 henne og synes stadig ikke man kan se noget på min mave, det er lidt frustrerende da jeg glæder mig til at have en god babybule at kunne vise frem og ae

Det er første gang jeg er gravid så man burde forhåbentligt snart kunne se noget

Anmeld

7. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Line_Olesen skriver:

Jeg har gået og været helt ulykkelig over at have tabt mig 5,5 kg siden jeg fandt ud af at jeg var gravid.. Jeg havde et BMI på 25 da jeg blev gravid så det var det ved grænsen mellem normal vægtig og overvægtig.. Jeg er nu 13+2 henne og synes stadig ikke man kan se noget på min mave, det er lidt frustrerende da jeg glæder mig til at have en god babybule at kunne vise frem og ae

Det er første gang jeg er gravid så man burde forhåbentligt snart kunne se noget

Selvom man taber sig, får baby heldigvis det den skal bruge Da jeg ventede den første begyndte man at kunne se lidt mave omkring uge 16, men det var først omkring uge 18/19, at det var en tydelig gravid mave

/ Taco78 

Anmeld

8. august 2012

Line_Olesen

Okay lyder godt

Så går der jo lidt tid før min kan se noget endnu, men glæder mig godt nok til det

Anmeld

8. august 2012

Fine_007

Line_Olesen skriver:

Babyhulen skal nok komme!! 

Min læge forsikrede mig om, at jeg ikke skulle begræde, at jeg tabte mig, da det jo er en ganske naturlig ting, der sker for MANGE gravide i starten. Desuden skal babyen nok sørger for at få den næring den har behov for, på trods af at man taber sig - hvilket jo må være det vigtigste  

Jeg er først for nyligt begyndt at tage lidt på, og det er da en dejlig følelse, selvom man jo i starten bare ligner en, der er lidt ekstra choppy! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.