NF scanning ikke booket... o_O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

2babygirls

Jeps... Det havde Skejby ikke lige fået gjort... Dog havde selv samme sygehus sendt en folder om forskning af navlesnoren til mig, jeg kunne udfylde og tilmelde mig.

Hmmm... Godt man selv kan ringe og booke sin tid så man kan se baby
PÅ TIRSDAG Hvor jeg er 12+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Missq4

okay det var da underligt tror de har meget om ørene for jeg havde tid til nf da jeg var 13+5 men jeg syntes det var for sent da grændsen ligger på 13+6 at der er for sent men fik da min rygget så har været der ude men min først jm besøg er først den 21/8 syntes det er langt inde i gravidteen 

men godt du selv var opmærksom på det

Anmeld

16. juli 2012

2babygirls

Missq4 skriver:

okay det var da underligt tror de har meget om ørene for jeg havde tid til nf da jeg var 13+5 men jeg syntes det var for sent da grændsen ligger på 13+6 at der er for sent men fik da min rygget så har været der ude men min først jm besøg er først den 21/8 syntes det er langt inde i gravidteen 

men godt du selv var opmærksom på det

Det var også det jeg frygtede, så tænkte at jeg ville ringe i god tid.

Ja, aber ikke hvornår jeg skal til kl endnu, det kommer der nøk brev om inden længe. Første gang var vist i uge 19, men der skubbede jeg det selv fordi jeg ikke kunne.

Anmeld

16. juli 2012

Missq4

Baby2påvej skriver:

Det var også det jeg frygtede, så tænkte at jeg ville ringe i god tid.

Ja, aber ikke hvornår jeg skal til kl endnu, det kommer der nøk brev om inden længe. Første gang var vist i uge 19, men der skubbede jeg det selv fordi jeg ikke kunne.

okay er det din den første ?

Anmeld

16. juli 2012

2babygirls

Missq4 skriver:

okay er det din den første ?

Sikke en masse volapyk jeg fik skrevet via mobilen.

Men nej, det er mit 2. barn jeg venter

Anmeld

16. juli 2012

Missq4

Baby2påvej skriver:

Sikke en masse volapyk jeg fik skrevet via mobilen.

Men nej, det er mit 2. barn jeg venter

hehe ja jeg måtte også læse det et par gange hehe men kender det godt min mobil er heller ike altid lige nem at ha med at gøre

okay hvor gammel er den du har nu og er det en pige eller dreng ?

Anmeld

16. juli 2012

2babygirls

Missq4 skriver:

hehe ja jeg måtte også læse det et par gange hehe men kender det godt min mobil er heller ike altid lige nem at ha med at gøre

okay hvor gammel er den du har nu og er det en pige eller dreng ?

Synes tit den ændre ordene til noget underligt noget

Det er en pige og hun bliver 2 til oktober

Anmeld

16. juli 2012

Missq4

Baby2påvej skriver:

Synes tit den ændre ordene til noget underligt noget

Det er en pige og hun bliver 2 til oktober

ja også min det er møj træls hehe

dejligt vil i vide hvad i venter nu eller skal det være en overaskelse og hvad siger stor søster til at der kommer en lille ?

jeg har to drenge en på 7 og en på 12 og de glæder sig helt vildt de vil meget gerne ha en lille søster men jeg tror selv at det er en dreng mere men nu må vi se

Anmeld

16. juli 2012

2babygirls

Missq4 skriver:

ja også min det er møj træls hehe

dejligt vil i vide hvad i venter nu eller skal det være en overaskelse og hvad siger stor søster til at der kommer en lille ?

jeg har to drenge en på 7 og en på 12 og de glæder sig helt vildt de vil meget gerne ha en lille søster men jeg tror selv at det er en dreng mere men nu må vi se

Hun forstår ikke helt betydningen men hiver op i min bluse når jeg siger mor har baby i maven, og hun siger ja til at hun godt vil være storesøster.

Vi vil gerne overraskes denne gang

Dejligt dine drenge glæder sig!

Anmeld

16. juli 2012

Missq4

Baby2påvej skriver:

Hun forstår ikke helt betydningen men hiver op i min bluse når jeg siger mor har baby i maven, og hun siger ja til at hun godt vil være storesøster.

Vi vil gerne overraskes denne gang

Dejligt dine drenge glæder sig!

okay så bliver det da sjovt at se hvad hun siger når den kommer ud vi vil gerne vide hvad det er og har bestilt en tid til kønscanning her den 8/9 hvor drenge skal med de må nemlig ikke komme med på syghuset så vi har valgt at tag på en privat for at de kan være med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.