Hvad er en slimprop`?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Sas1990

Er førstegangs gravid og har hørt det fra en gruppe på face. men har ikke fundet ud af helt, hvad det er. Er godt nok kun 17+3 henne i dag men altid godt at være forbedret. kan man mærke slimproppen og hvad er det? går den ved alle? og hvor mange uger før fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Isabella_mor

Sas1990 skriver:

Er førstegangs gravid og har hørt det fra en gruppe på face. men har ikke fundet ud af helt, hvad det er. Er godt nok kun 17+3 henne i dag men altid godt at være forbedret. kan man mærke slimproppen og hvad er det? går den ved alle? og hvor mange uger før fødsel.

det er en prop der sidder i livmoderhalsen som er dannet i graviditeten.. 

den går vil alle stort set... hos nogle går den flere dage inden fødslen, og hos andre kan den godt gå et par uger før. det er meget forskelligt... 

hos mig gik den 3 dage inden fødslen... og jeg havde fået veer inden den gik... 

Anmeld

15. juli 2012

Sas1990

Isabella_mor skriver:

det er en prop der sidder i livmoderhalsen som er dannet i graviditeten.. 

den går vil alle stort set... hos nogle går den flere dage inden fødslen, og hos andre kan den godt gå et par uger før. det er meget forskelligt... 

hos mig gik den 3 dage inden fødslen... og jeg havde fået veer inden den gik... 

okay, kan man mærke den går? kommer der så vand med eller

Anmeld

15. juli 2012

Isabella_mor

Sas1990 skriver:

de fleste kan vel mærke den går, eller når den er gået. det er ikke noget der gør ondt, enten går den mens man er på toilettet og der er det ikke altid man ligger mærke til den fordi man jo er på wc.. jeg tænker også at dem måske kan gå i forbindelse med at vandet går.. og andre gange "ligger" den i ens underbukser... så nogle opdager at den går, og andre gør ikke.. men det behøver du jo ikke at tænke på nu. du er jo i 18 uge. så der er længe til

Anmeld

15. juli 2012

Pige2009

Sas1990 skriver:

Når den går, kommer der ofte sejt slim og udflåd med, men intet vand. Den kan gå ad flere omgange Proppen dannes for at beskytte underlivet mod bakterier

Anmeld

15. juli 2012

Sas1990

Isabella_mor skriver:

de fleste kan vel mærke den går, eller når den er gået. det er ikke noget der gør ondt, enten går den mens man er på toilettet og der er det ikke altid man ligger mærke til den fordi man jo er på wc.. jeg tænker også at dem måske kan gå i forbindelse med at vandet går.. og andre gange "ligger" den i ens underbukser... så nogle opdager at den går, og andre gør ikke.. men det behøver du jo ikke at tænke på nu. du er jo i 18 uge. så der er længe til

ja okay

Anmeld

15. juli 2012

Sas1990

Baagøe skriver:

Når den går, kommer der ofte sejt slim og udflåd med, men intet vand. Den kan gå ad flere omgange Proppen dannes for at beskytte underlivet mod bakterier

okay

Anmeld

20. juli 2012

Pige2009

Sas1990 skriver:

okay

-  -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.