ehm.. samvær hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

wmillapigenw

men er der nogle kloge hoveder herinde der ved en masse omkring samvær. sagen er den jeg bor ligenu i esbjerg & vil gerne flytte til århus. & faren til mit barn bor i bramming.

hvordan og ledes bliver det med samvær? har et barn på omkring 4 måneder. nu er samværet hjemme ved mig fordi det er barnes faste omgivelser. er det så det samme hvis jeg flytter? ved i noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

louise8723

Du er altså ikke ano :/

Anmeld

15. juli 2012

wmillapigenw

louise4060 skriver:

Du er altså ikke ano :/

ved det, den gad ikke men fuck det, de finder ud af det alligevel

Anmeld

15. juli 2012

Koen.

Det er jeg ret sikker på det er, altså at farmand så skal komme til århus i stedet..

Anmeld

15. juli 2012

Koen.

Det er jeg ret sikker på det er, altså at farmand så skal komme til århus i stedet..

Anmeld

15. juli 2012

wmillapigenw

tanja. skriver:

okay tak for svar

Anmeld

15. juli 2012

smølfine

wmillapigenw skriver:

men er der nogle kloge hoveder herinde der ved en masse omkring samvær. sagen er den jeg bor ligenu i esbjerg & vil gerne flytte til århus. & faren til mit barn bor i bramming.

hvordan og ledes bliver det med samvær? har et barn på omkring 4 måneder. nu er samværet hjemme ved mig fordi det er barnes faste omgivelser. er det så det samme hvis jeg flytter? ved i noget om det?

Du skal varsle flytning seks uger før den dag du flytter. Du kan risikere at du skal betale transport ved samvær, da det er dig der flytter barnet væk fra den anden forældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.