tegnblødning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: fik du tegnblødning i starten af fødslen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.374 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2012

Kay

efter at havde set denne vidio:

http://www.youtube.com/watch?v=XmYP70DTkUg

sidder jeg tilbage med et spørgsmål...

får alle tegnblødning i starten af fødslen?

hvornår fik i tegnblødning hvis i fik??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

GønskE

Da jeg ringede til fg da jeg havde veer, sagde de at hvis jeg fik tegnblødning skulle jeg ringe igen, for så regnede de med jeg var 3 cm åben.. Men jeg fik det først da jeg var kommet derop og var kommet ind på en føde stue :-) 

Alle får det, men om det i starten eller lidt henne i forløbet er ikke til at sige :-)

Anmeld

15. juli 2012

samantha1986

Kay skriver:

efter at havde set denne vidio:

http://www.youtube.com/watch?v=XmYP70DTkUg

sidder jeg tilbage med et spørgsmål...

får alle tegnblødning i starten af fødslen?

hvornår fik i tegnblødning hvis i fik??

Jeg havde lidt nogle dage fØr. På dagen efter jeg havde følt en ballon sprang i maven der blødte det igen. Men det stoppede hurtigt. 

Anmeld

15. juli 2012

MyLove E

Min fødsel startede med tegnblødning , vandafgang og så seer med 5mins mellemrum og alt dette inden for halvanden time. Men fødtes først 19timer efter :-(

Anmeld

15. juli 2012

Kay

GønskE skriver:

Da jeg ringede til fg da jeg havde veer, sagde de at hvis jeg fik tegnblødning skulle jeg ringe igen, for så regnede de med jeg var 3 cm åben.. Men jeg fik det først da jeg var kommet derop og var kommet ind på en føde stue :-) 

Alle får det, men om det i starten eller lidt henne i forløbet er ikke til at sige :-)

oki tak

er nemlig i tvil om jeg har begyndende veer... men tænkte at hvis man fik den dersens tegnblødning i starten var man vel mere sikker på at det var fødslen der var igang...

så er der ik andet for end at vente og se jo...

Anmeld

15. juli 2012

Kay

samantha1986 skriver:

Jeg havde lidt nogle dage fØr. På dagen efter jeg havde følt en ballon sprang i maven der blødte det igen. Men det stoppede hurtigt. 

en ballon der sprang??

Anmeld

15. juli 2012

Kay

Tauf skriver:

Min fødsel startede med tegnblødning , vandafgang og så seer med 5mins mellemrum og alt dette inden for halvanden time. Men fødtes først 19timer efter :-(

oki... jeg har altid forestillet mig min fødsel ville starte med vand afgang... og at jeg stod med kjole på og det bare sage swush... lige som at tabe en stor vandballon...

men det er jo de færeste fødsler der starter sådan

Anmeld

15. juli 2012

samantha1986

Kay skriver:

en ballon der sprang??

Jeg var utilpas om eftermiddagen pg skulle så på wc. Jeg vidste jeg skulle tisse men troede jeg skulle mere også. Og da jeg sidder derude mærkes det som om en ballon springer i maven og det gør efterfølgende vildt ondt. Og så aftager det men jeg begynder så at bløde lidt. En time senere går vandet. 

Da min søsters vand gik føltes det på samme måde at en ballon sprang i maven på hende. 

Anmeld

15. juli 2012

Kay

samantha1986 skriver:

Jeg var utilpas om eftermiddagen pg skulle så på wc. Jeg vidste jeg skulle tisse men troede jeg skulle mere også. Og da jeg sidder derude mærkes det som om en ballon springer i maven og det gør efterfølgende vildt ondt. Og så aftager det men jeg begynder så at bløde lidt. En time senere går vandet. 

Da min søsters vand gik føltes det på samme måde at en ballon sprang i maven på hende. 

oki... det var da en sjov beskrivelse har aldrig prøvet det men så ved jeg at det ik er farligt hvis jeg føler sådan på et tidspunkt

Anmeld

15. juli 2012

AnnaK89

Denne gang fik jeg tegnblødning kort efter mine veer var startet
Med Lærke oplevede jeg det ikke - der gik vandet først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.