Efterlysning - hund stukket af fra hillerød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
36 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

ano14316

Hej
Jeg håber i vil hjælpe.

Min brors hund er stukket af fra Ndr. jernbanevej i Hillerød ved 15 tiden i går. Hunden bor normalt i Tisvildeleje.

Det er en dansksvensk gårdhund, han hedder Skipper og kommer når man kalder.

Har i set ham, ser i ham eller har i nogen oplysninger om ham, så må i meget gerne ringe til mig på 60505587.

Jeg køre hellere 100 gange forgæves end 1 gang for lidt.

Han er 12 år og meget savnet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

SS82

ano14316 skriver:

Hej
Jeg håber i vil hjælpe.

Min brors hund er stukket af fra Ndr. jernbanevej i Hillerød ved 15 tiden i går. Hunden bor normalt i Tisvildeleje.

Har i set ham, ser i ham eller har i nogen oplysninger om ham, så må i meget gerne ringe til mig på 60505587.

Åhr får helt ondt i hjertet over at den er væk. Skal holde øjne og øre åbne. 

Anmeld

15. juli 2012

ano14316

Slott skriver:

Åhr får helt ondt i hjertet over at den er væk. Skal holde øjne og øre åbne. 

Mange tak..!!

Anmeld

15. juli 2012

SS82

Jeg så forresten igår da jeg kørte hjem fra hillerød at der var nogle der efterlyste en hund mere. Der hang et skilt (med et billede af en stor sort hund hor der stod efterlyst) på en lygtepæl ude i det kryds hvor han kan dreje ned på vejen mod kbh eller helsinge. Bare der ikke er nogle der render og stjæler dem. 

Anmeld

15. juli 2012

ano14316

Slott skriver:

Jeg så forresten igår da jeg kørte hjem fra hillerød at der var nogle der efterlyste en hund mere. Der hang et skilt (med et billede af en stor sort hund hor der stod efterlyst) på en lygtepæl ude i det kryds hvor han kan dreje ned på vejen mod kbh eller helsinge. Bare der ikke er nogle der render og stjæler dem. 

Det har jeg slet ikke set.. men mon dog..

Anmeld

15. juli 2012

Kay

i kan evt ringe til 114 og melde den savnet... politiet er rigtig søde til at holde øje med dem når de køre rundt... det gjore vi da vores var væk for et par uger siden...

håber snart ha er tilbage

Anmeld

15. juli 2012

ano14316

Kay skriver:

i kan evt ringe til 114 og melde den savnet... politiet er rigtig søde til at holde øje med dem når de køre rundt... det gjore vi da vores var væk for et par uger siden...

håber snart ha er tilbage

Det har vi gjort i går.. Jeg håber virkelig snart at høre noget..

Jeg frygter virkelig at han er blevet kørt over, eller har valgt at prøve at løbe hjem til tisvilde, og så ligger et eller andet sted helt mast..

Anmeld

15. juli 2012

Kay

ano14316 skriver:

Det har vi gjort i går.. Jeg håber virkelig snart at høre noget..

Jeg frygter virkelig at han er blevet kørt over, eller har valgt at prøve at løbe hjem til tisvilde, og så ligger et eller andet sted helt mast..

ja... kender godt følelsen... vores stak af i gilleleje men bor i lyngby... så var vildt bange for hun ville løbe hjem...

vi fik hjælp af en sød livreder, der spottede hende på stranden efter vi havde været nede og spørge om han havde set hende...

bare ik sjovt når de er væk

Anmeld

15. juli 2012

Mor1012

ano14316 skriver:

Hej
Jeg håber i vil hjælpe.

Frygteligt :/ kan selv sætte mig ind i følelsen.. har en lille hund jeg elsker meget højt

jeg vil prøve berolige dig/jer ved at sige, en hund finder altid hjem til sin ejer mand. dog måske med lidt hjælp fra andre men jeg tror ikke der er sket den noget !!! folk ville sku forhåbentlig ringe hvis de kørte en hund ned

Anmeld

15. juli 2012

Laura.

ano14316 skriver:

Hej
Jeg håber i vil hjælpe.

Jeg skal nok være på vagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.