"dreadlocks"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.234 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg vælger at være anonym da jeg er lidt flov over det her..

Jeg har langt hår - til midten af ryggen, det er stort og tykt ... nu er jeg gået hen (modvilligt) og har fået dreadlocks  det er så ULÆKKERT!!!! det er fedtet og klistert helt sammen, har prøvet at børste håret grundigt - selv min kæreste har prøvet - uden held, jeg synes selv jeg får skyllet alt shampooen ud.. jeg har prøvet at skille det med en tættekam, også uden held.. og de her totter - der bliver flere og flere af dem, og frygter så meget at håret ryger

Help??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Laura.

Anonym skriver:

Jeg har langt hår - til midten af ryggen, det er stort og tykt ... nu er jeg gået hen (modvilligt) og har fået dreadlocks  det er så ULÆKKERT!!!! det er fedtet og klistert helt sammen, har prøvet at børste håret grundigt - selv min kæreste har prøvet - uden held, jeg synes selv jeg får skyllet alt shampooen ud.. jeg har prøvet at skille det med en tættekam, også uden held.. og de her totter - der bliver flere og flere af dem, og frygter så meget at håret ryger

Help??

Øv da også... Jeg har engang hørt at når man først har fået dreadlocks, så kan man ikke få dem ud igen, altså man kan ikke bare fortryde og vælge at få den "gamle" frisure tilbage.. men jeg ved det ikke med 100% sikkerhed..

Håber du finder en løsning..

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

det er ikke rigtige dreadlocks, mit hår er bare begyndt at filter sammen

Anmeld

15. juli 2012

Laura.

Anonym skriver:

det er ikke rigtige dreadlocks, mit hår er bare begyndt at filter sammen

øv altså.. Måske nogle af frisør-pigerne herinde kan måske hjælpe dig.. Slott herinde er ihvertfald frisør.. du kan evt. prøve at skrive til hende ?

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

øv altså.. Måske nogle af frisør-pigerne herinde kan måske hjælpe dig.. Slott herinde er ihvertfald frisør.. du kan evt. prøve at skrive til hende ?

det vil jeg prøve, tak

Anmeld

15. juli 2012

Studerendemor

Anonym skriver:

Help??

Jeg har vist samme type hår som dig, og tidligere (da jeg var ung) fik jeg også "dreadlocks" efter en uge på Roskilde festival. Jeg kunne redde det ved, at smørre godt med balsam eller hårkur i, og lade sidde et godt stykke tid. Nogengange natten over, og så børste det imens det stadig sad i. 

Anmeld

15. juli 2012

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Jeg har vist samme type hår som dig, og tidligere (da jeg var ung) fik jeg også "dreadlocks" efter en uge på Roskilde festival. Jeg kunne redde det ved, at smørre godt med balsam eller hårkur i, og lade sidde et godt stykke tid. Nogengange natten over, og så børste det imens det stadig sad i. 

har lige siddet med en tættekam her til morgen, og kan da køre den igennem en tot nu, men det er jo stadig møg-fedtet??

Anmeld

15. juli 2012

Humanincubator

Fandt dette: http://dreadmamas.dk/node/75

Anmeld

15. juli 2012

emsaroto

Jeg har haft dreadlocks... 
Og jeg redte mig ud af dem, med en Rainforrest honning balsam fra Body Shop. Det tog mig en uges tid, også gik jeg til frisøren bagefter for at reperere det ødelagte hår. 

Anmeld

16. juli 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Help??

Altså Dreadlock opstår jo ved at du ikke børster dit hår godt nok... Eller fuldt bevidst filter det...

Og ja den eneste måde at komme af med det på er ved at klippe håret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.