Lidt irriterende måske ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Mor Til Oktober Børn

Snakker tit med folk som spørger hvor langt henne jeg er, hvor efter de får et mindre chok når jeg siger det, for ligner ikk en der er særlig langt henne !? 

Er idag 27+3 og ligner en der er omkring uge 21 ?? Baby er så stor som den skal være men man kan bare ikk lige se på mig der er 12 uger tilbage    skal lige siges at det er 2. graviditet så havde håbet på at man kunne se det liiiiidt mere end sidste gang, men neeej 

Bare lige et lille surt opstød fra en der godt kunne tænke sig en "RIGTIG" gravid mave 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Mor til Ella

MillesMor111010 skriver:

Snakker tit med folk som spørger hvor langt henne jeg er, hvor efter de får et mindre chok når jeg siger det, for ligner ikk en der er særlig langt henne !? 

Er idag 27+3 og ligner en der er omkring uge 21 ?? Baby er så stor som den skal være men man kan bare ikk lige se på mig der er 12 uger tilbage    skal lige siges at det er 2. graviditet så havde håbet på at man kunne se det liiiiidt mere end sidste gang, men neeej 

Bare lige et lille surt opstød fra en der godt kunne tænke sig en "RIGTIG" gravid mave 

Synes du ser meget normal ud

Jeg var da også først omkring 25-26 før man kunne se det bare lidt....

Anmeld

14. juli 2012

Mor Til Oktober Børn

Mor til Ella skriver:

Synes du ser meget normal ud

Jeg var da også først omkring 25-26 før man kunne se det bare lidt....

Tror bare det er det at folk ikk vil tro på at jeg er "så" langt henne der irritere mig mest ..  

Anmeld

14. juli 2012

Monski

Det kender jeg alt for godt!
Jeg var på sommerferie da jeg var i uge 23 og jeg gik hele tiden og holdte hænderne på maven for at folk kunne se at det ikke bare var fordi jeg havde spist lidt for meget, men fordi jeg var gravid. 

Desværre kunne man først se det på mig rigtig da jeg var omkring uge  38

Anmeld

14. juli 2012

Mor Til Oktober Børn

Monski skriver:

Det kender jeg alt for godt!
Jeg var på sommerferie da jeg var i uge 23 og jeg gik hele tiden og holdte hænderne på maven for at folk kunne se at det ikke bare var fordi jeg havde spist lidt for meget, men fordi jeg var gravid. 

Desværre kunne man først se det på mig rigtig da jeg var omkring uge  38

Kender det aaaalt for godt ,. 

Vi har lige været en uge afsted i sommerhus med kort vej til vandet, så det skulle jo udnyttes men lignede mere en strandet hval end en der var gravid, og så fordi at min mave ikk heeeelt ligner sig selv efter 1. graviditet .. 

Anmeld

14. juli 2012

Pige2009

MillesMor111010 skriver:

Tør da næsten ikke henvise til mine mavebilleder fra samme periode, hvor jeg er meget mindre end dig

Anmeld

15. juli 2012

Camilla30

Først og fremmest synes jeg du ser godt ud - fin mave! Dernæst kender jeg 'problemet', bare på en anden måde kan man sige. Jeg er 17+3 og der har den sidste måned været let for andre at se at jeg er gravid, når folk spørger hvornår jeg har termin og jeg siger til december får jeg konstant kommentarer som: "Hold da op, tror du ikke der er to derinde", "Jamen dog, så må vi da håbe den stopper med at vokse på et tidspunkt" osv. Det er altså også irriterrende, netop fordi jeg allerede har hørt det 1000 gange... Vi må holde ud, bide irritationen i os og nyde mave stor eller lille. God søndag. Kram.

Anmeld

15. juli 2012

VNB

MillesMor111010 skriver:

det er måske ikke fordi der er den helt store forskel fra uge 15 til 28 - men jeg synes helt bestemt godt at man kan se at du er over halvvejs henne 

og så er det jo bare forskelligt hvor meget ens mave vokser jeg synes du ser rigtig rigtig fin ud! 

Anmeld

15. juli 2012

Mettefpigen

Kan jeg godt forstå men synes også du ser normal ud... Det er sku heller ikk sjovt at være rigtig stor ;-) :-)

Anmeld

2. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Tak for svar alle sammen 

Jeg vil sige at jeg er begyndt at "leve" med at jeg ikk er en af dem der bliver ENORMT store når de er gravide, men til gengæld tager jeg så heller ikk ret meget på  (bonus!)

Kan mærke at jeg er gravid og det er vel egentlig det vigtigste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.