Permanent glat hår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.443 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Azooo

Har i prøvet/kender en, der har fået sit hår permanentet glat hos frisøren? Det er noget jeg overvejer at prøve, for jeg bruger enormt meget tid på at glatte mit skæve krøllet hår hvert dag. Så, virker dette ''permanent-glat-hår-behandling''?? Det ville være rart med erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

betina23

Uha ja det vil jeg os vide er os træt a mit

Anmeld

14. juli 2012

Mor til Ella

Heza2410 skriver:

Har i prøvet/kender en, der har fået sit hår permanentet glat hos frisøren? Det er noget jeg overvejer at prøve, for jeg bruger enormt meget tid på at glatte mit skæve krøllet hår hvert dag. Så, virker dette ''permanent-glat-hår-behandling''?? Det ville være rart med erfaringer??

Ja, det virker, men det holder meget begrænset

Og er meget usundt for håret......

Anmeld

15. juli 2012

Dinna88

Det virker ikke som med krøller. Det er meget sværere at flade, end at krølle jo. Så ja, dit hår bliver fladt. Men det holder super dårligt. Og så er det som regel ikke pænt - men hvornår er unaturlig fladt hår nogensinde det  (forstå mig ret - hår kan blive for fladt)

Anmeld

15. juli 2012

emsaroto

Jeg har ikke selv gjort det, men har en veninde som har gjort det. 
Vil ikke anbefale det  

Anmeld

15. juli 2012

SS82

Der er ikke garanti for at det holder særlig godt OG så skal du tænke på at hvis det endelig holder fint flat så når dir år vokser ud vil du jo stadig ha krøller så du vil hå krøller i bunden/ udgroningen og ikke i længderne. Det er super hårdt for håret da det jo er kemi. Ikke noget vi råder folk til at få gjort i min salon. 

Anmeld

15. juli 2012

Sara_S

Jeg har prøvet det flere gange og har været rigtig glad for det.. og meget tilfreds med resultatet! 

ÆHar dog altid fåt det lavet i Italien... jeg ved ikke om det er samme metode de bruger her i Danmark... 

Anmeld

15. juli 2012

Maja_4000

Min mor fik det lavet da hun var ung , og det holdt kun til hun vaskede hår igen Men der kan jo være sket meget med metoden siden dengang ..

Anmeld

15. juli 2012

Noneother

Jeg overvejede det osse engang da jeg har meget krøllet hår, men min frisør var ærlig og fortalte at det ville hun ikke, da hun ikke mente at jeg ville blive glad for resultatet.

Det er MEGET skrapt ved håret, og derfor kan du nemt ende med en "hø-agtig" konsistens, samtidig med at du stadig skal holde det ved lige med glattejern hver gang du har vasket det. -De eneste der rigtig kan få gavn af det, er dem hvor håret nærmest gror "sidelæns" ud af hovedet på dem.

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

Noneother skriver:

Jeg overvejede det osse engang da jeg har meget krøllet hår, men min frisør var ærlig og fortalte at det ville hun ikke, da hun ikke mente at jeg ville blive glad for resultatet.

Det er MEGET skrapt ved håret, og derfor kan du nemt ende med en "hø-agtig" konsistens, samtidig med at du stadig skal holde det ved lige med glattejern hver gang du har vasket det. -De eneste der rigtig kan få gavn af det, er dem hvor håret nærmest gror "sidelæns" ud af hovedet på dem.

gror sidelæns ud..???  hvad betyder det???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.