Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes det er lidt tid siden i har set billeder af min dreng som ikke er så lille mere..
Han er endelig begyndt at fatte interesse for at gå med gåvognen. Troede aldrig han skulle komme så langt.
Der ud over snakker han en del russisk og få danske ord. Lige i tiden siger han meget "gøøøøøøh". Tror vi har leget for meget kuk kuk her i huset.
Og så er han begyndt at nynne.. Hvilken melodi det er, skal være usagt men sødt lyder det nu.
Hmm ja, og tænderne vælter frem, så der er fremgang på alle punkter.
Silas har en "fast" pligt hverdag. Han hjælper med at smide affaldsposerne ud, og glemmer vi at han vil hjælpe, så får vi skam at høre for det. Sikke hysterisk han kan blive.
Livet er nu skønt..!!
Smider et mindre billedespam til jer, nyd synet, det gør jeg hver dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej nogle skønne billder!Han er da bare djelig at se på! Dejligt det går godt Johannes synger også - det er vildt skægt at høre på
He he - det morgenhår der er altså for fedt!
Carina87 skriver: Nej nogle skønne billder!Han er da bare djelig at se på! Dejligt det går godt Johannes synger også - det er vildt skægt at høre på He he - det morgenhår der er altså for fedt!
Hvor er han sød!
Han ser meget stor ud! Hvor høj er han?! Måske er det bare fordi Ida er så lille, at jeg synes alle andre er store - som jeg lige har skrevet til Anne, er Ida 78-79 cm., så hun er jo en bette en!
Ida synger faktisk også lige som begge jeres drenge, men hvad det er, ved jeg ikke! Hvis jeg synger Lille Peter Edderkop, begynder hun dog at lave noget, der ligner tegnene, så mon ikke de synger den hos DP-moderen!
Ida har faktisk også de fleste tænder nu - jeg tror, hun mangler to eller tre....jeg kan ikke rigtig komme til at kigge, stædige tøs! Så vidt jeg husker, får de kun en enkelt kindtand i hver side nu - de andre kommer vist senere...?!
piadas skriver: Hvor er han sød! Han ser meget stor ud! Hvor høj er han?! Måske er det bare fordi Ida er så lille, at jeg synes alle andre er store - som jeg lige har skrevet til Anne, er Ida 78-79 cm., så hun er jo en bette en! Ida synger faktisk også lige som begge jeres drenge, men hvad det er, ved jeg ikke! Hvis jeg synger Lille Peter Edderkop, begynder hun dog at lave noget, der ligner tegnene, så mon ikke de synger den hos DP-moderen! Ida har faktisk også de fleste tænder nu - jeg tror, hun mangler to eller tre....jeg kan ikke rigtig komme til at kigge, stædige tøs! Så vidt jeg husker, får de kun en enkelt kindtand i hver side nu - de andre kommer vist senere...?!
Ih hvor er han blevet stor! Han har virkelig et skønt glimt i øjet!
Hvor er det sejt han er igang med gåvognen nu! Det skal nok komme - lige pludselig. En dag rejste Felix sig bare op og gik,, og har gjort det siden, uden nogen voldsomme faldulykker; han har simpelthen bare ventet indtil han vidste han kunne tror jeg
Åh der er ikke noget bedre end tumlingesang som ikke betyder en dyt, men alligevel er så "nemt at forstå" - vi er jo ikke i tvivl om de synger
Dejlig update!
AnneBJ skriver: Ih hvor er han blevet stor! Han har virkelig et skønt glimt i øjet! Hvor er det sejt han er igang med gåvognen nu! Det skal nok komme - lige pludselig. En dag rejste Felix sig bare op og gik,, og har gjort det siden, uden nogen voldsomme faldulykker; han har simpelthen bare ventet indtil han vidste han kunne tror jeg Åh der er ikke noget bedre end tumlingesang som ikke betyder en dyt, men alligevel er så "nemt at forstå" - vi er jo ikke i tvivl om de synger Dejlig update!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128