Så vred!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Mor til Mike

Jeg er så træt af at man ikke kan se fjernsyn uden at der SKAL være reklamer med perverse bandeord, halvnøgne damer og grimt sprogbrug. Jeg HADER at vi ikke kan høre radio uden der igen dukker samme grimme sprog op og når man går på gaden at folk ikke moderere sig foran børn! Jeg synes det er direkte modbydeligt og vulgært at de sender sådanne reklamer i fjernsynet og radioen når de VED at nogle børn lytter og ser med. 

Selv i tegnefilm er de begyndt at bruge bandeord.. HVORFOR? hvorfor skal jeg ikke kunne have mit barn nogen steder uden det skal påvirkes af sådan nogle vamle ting? 

Øv siger jeg bare.

Vil intet med dette indlæg, er bare rigtig vred over at der ikke bliver taget mere hensyn til børn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Alexander&Lærke

uhh ja kender det så gidt.

Jeg så også lidt med i en tegnefilm min søn så den anden dag i tv, hvor de også brugte bandeord, og tænkte også at det burte bare slet ikke komme i en tegnefilm egenet til mindre årige børn.

Det er bare for meget, synets også det er blevet værre og værre de sidste år, tror snart jeg kun lader ham se de små film vi har med postmand per, thomas tog og lille røde traktor, dere r jeg ikke støt på noget grimme ord endnu.

Og de skal nok lære de ord alligevel når de kommer i bh og høre dem fra de andre børn som har større søskene.. De behøver ikke lære dem fra tv, det begyndet jo at lyde normalt...

Anmeld

14. juli 2012

katrine26

Hejsa.

jeg kan godt sætte mig ind i det du siger og jeg syntes til tider også i sær i tv at der bliver brugt meget grimme ord.

Nå det nu er sagt så er det vores job som forældre at begrænse omfanget at hvad vores børn ser/høre og så er det også yderes vigtigt at fortælle vores børn at grimme ord ikke er ok...for lige meget hvor meget  vi gerne vil skærme vores børn så vil de på et eller andet tidspunkt både komme til at se og høre disse ord.

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.