Vil i lige hjælpe ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

mukka88

chicka23 skriver:

Først et 

Det er hårdt at have det som du har nu.

Jeg blev også klippet og syet meget efter en barsK fødsel. Kunne heller ikke sidde ned i nogle dage efter. Jeg tog panodil for at tage toppen af smerterne og sørgede for at ligge meget ned for at aflaste lidt. Efter en uge ca var de værste smerter væk og jeg kunne igen gå normalt. 

Mht. Til amningen, så havde jeg også MEGET ondt hvergang min søn blev lagt til brystet. Brugte ammebrikker og salve til at smøre på brystvorterne, for at tage det værste af smerterne. Efter ca 14 dage havde jeg ikke ondt mere når han ammede.

Du kunne evt prøve med ammebrikker, og ellers er det absolut ingen skam at du ikke kan amme. Det gør dig ikke til en dårligere mor for din dejlige baby.

Held og lykke med det hele. Smerterne fortager hurtigt, selvom det er svært at tro på når man er i konstant smertehelvede som du er i nU

Og tillykke med den lille ny.

tusind tak for svar! bliver helt rørt! for føler mig sku lidt fortabt, for jeg ved jo godt at det beste ville være at amme! men jeg kunne simpelthen ikke klare smerterne og overskue det hele! Glæder mig til som du skriver til at smerterne går væk! For kan ikke skifte ham eller giver ham flaske.. syntes simpelthen ikke det er særligt sjovt. Jeg er super glad for jeg har en god kæreste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej

Jeg har haft en nem fødsel, så jeg kender ikke helt til det.

Men jeg følte også i starten at jeg ikke var god nok som mor. Det er meget normalt, men man vokser med opgaven. Alle de mange tvivl man har forsvinder langsomt og man ved at man er det bedste for sit barn

Mht. amning. Jeg stoppede med at amme da han var 4 måneder. Der var flere brystbetændelser og svamp som gjorde det ulideligt, samt at han skulle ammes hver 1 1/2 time i alle månederne og han tog ikke nok på alligevel.

Jeg begyndte at supplere med mme hvilket gjorde at han ikke gad ammes mere.

Når jeg ser tilbage på det ville jeg ønske at jeg var gået over til flasken lidt før, så var der måske ikke så mange dage og nætter hvor jeg tudede over amningen.

Min dreng fik en gladere mor da vi gik over til flaske og han blev også gladere, da han ikke var sulten hele tiden mere.

Så tænk ikke så meget over det. Sålænge du og dit barn er glade og  nyder hinanden

Anmeld

14. juli 2012

mukka88

mor:) skriver:

Hej

Jeg har haft en nem fødsel, så jeg kender ikke helt til det.

Men jeg følte også i starten at jeg ikke var god nok som mor. Det er meget normalt, men man vokser med opgaven. Alle de mange tvivl man har forsvinder langsomt og man ved at man er det bedste for sit barn

Mht. amning. Jeg stoppede med at amme da han var 4 måneder. Der var flere brystbetændelser og svamp som gjorde det ulideligt, samt at han skulle ammes hver 1 1/2 time i alle månederne og han tog ikke nok på alligevel.

Jeg begyndte at supplere med mme hvilket gjorde at han ikke gad ammes mere.

Når jeg ser tilbage på det ville jeg ønske at jeg var gået over til flasken lidt før, så var der måske ikke så mange dage og nætter hvor jeg tudede over amningen.

Min dreng fik en gladere mor da vi gik over til flaske og han blev også gladere, da han ikke var sulten hele tiden mere.

Så tænk ikke så meget over det. Sålænge du og dit barn er glade og  nyder hinanden

Ejj Tusind tak for svar! Det er simpelthen en lettelse at få at vide at man ikke er Unormal! Jeg må se fremad, selvom det er lidt svært!

For jeg har jo fået noget så stort ud af det!! 

Puhaa.. en tudesisse jeg er blevet

Anmeld

14. juli 2012

Nadia Maya

Godaften..

Et stort knus til dig!

Jeg havde en nem og hurtig fødsel uden nogen komplikationer, så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

Jeg startede amning, og det gik helt galt fra start. På sygehuset blev de ved med at sige at hun tog ordentlig fat - men det gjorde hun ikke. Hun rev mine brystvorter helt op, så de havde bylder, rifter og sår. Det var et smertehelvede uden lige.. Jeg tudede når jeg ammede, og jeg tudede når hun sov ,fordi jeg frygtede hun vågnede.. Jeg troede jeg var ved at gå helt psykisk ned. Alle, sagde jeg skulle bide smerten i mig, "det er det bedste for din datter" osv. Da min datter var 3 uger gammel, siger min mormor at hun synes jeg skal stoppe og lytte til mig selv.

Fra den dag, fik min datter Rosa fuld flaske. Og fra den dag, fik jeg en ny datter og hun en ny mor. Det er den bedste beslutning, jeg nogensinde har taget!

Amning er ikke det bedste for dit barn, det vigtigste er at i begge har det godt og trivedes!

Du er velkommen til at skrive - jeg ved hvad i står i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.