Wii fit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

LotteN

Er der nogen her der er indehaver af wii fit?

Jeg har lige været ude og købe det idag og det er sandelig en anden måde og træne på. men tænkte på, nu når man har indtastet sit mål, er der så slet ikke noget med den fortælle hvor meget/længe mn skal "træne/spille" om dagen for at nå det mål?

Og kan man kun gå ind og laveen øvelse, det er ikke sådan de er mixet eller det er et program man kan vælge med forskellige øvelser end kun lige en?

håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej, da jeg er for doven til at læse manualen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

LotteN

slet ingen der ejer denne?
Uha, min vægt sagde lige -1,1 kg, da jeg lavede bodytesten imorgen...

Anmeld

7. maj 2009

4xGreve

Jeg har en Wii Fit, og er meget glad for min...

Der er intet der fortæller dig hvor meget du skal træne for at nå dit mål, dog kun hvor meget/hvor mange kg/g du mangler for at nå det...

Og der er ikke nogen mix, men du kan jo gå ud og vælge en ny, søger for ikke at lave den samme øvelse mere end 1-2 gange for de er ret hårde, og det kan skade din krop mere end det kan gøre gavn...

alle de forskellige spil der er med er alle nogen der træner de forskellige muskler...

Husk at stræk ud bagefter (det glemte jeg nemlig i starten, av av..)

Anmeld

7. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg har også en jeg er meget glad for (selvom det er blevet lidt mere besværligt med stor mave)

Men hvis du bare vil have lidt daglig træning, kan du jo nøjes med 30 minutter.
Ellers ville jeg da anbefale et sted mellem 45 min - 1 time.

Og så bland lidt mellem yoga og aerobics. Det synes jeg giver en god træning af hele kroppen.

Og husk at drikke masser af vand. Selvom det er hjemme på stuegulvet kan det godt blive hårdt alligevel.

Anmeld

7. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Hov... forresten. Øvelserne er bygget op sådan at de bliver sværere/hårdere efterhånden som du låser flere op (ja,man skal træne for at få låst flere øvelser op)

Så hvis man bare starter fra venstre og fremad, så skulle det være fint. Og så får du senere af vide hvilke øvelser der er gode at kombinere hvis du vil træne visse muskelgrupper.

Anmeld

8. maj 2009

LotteN

WiitrioeN skriver:

Jeg har en Wii Fit, og er meget glad for min...

Der er intet der fortæller dig hvor meget du skal træne for at nå dit mål, dog kun hvor meget/hvor mange kg/g du mangler for at nå det...

Og der er ikke nogen mix, men du kan jo gå ud og vælge en ny, søger for ikke at lave den samme øvelse mere end 1-2 gange for de er ret hårde, og det kan skade din krop mere end det kan gøre gavn...

alle de forskellige spil der er med er alle nogen der træner de forskellige muskler...

Husk at stræk ud bagefter (det glemte jeg nemlig i starten, av av..)

ja det der med at strække ud, det råd skulle jeg nok have taget til mig, for hold da op min krop den er øm idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.