tobias sagen. undskyld, skal bare ud med det !! inkl sangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Mor1012

undskylder at bringe det op Igen...

jeg er gravid og har stort homon påvirkning i kroppe... men for fanden har jeg bare stor lyst til at græde hver gang den dag nævnes, man ser et billede af drengen, eller læser om det der er sket.

jeg ville ønske jeg kunne holde om den dreng , give ham maser af kærlighed og fortælle ham at ingen kan gøre ham noget igen mere !! Jeg ville ønske at jeg kunne fjerne alt frygt fra hans krop og hans øjne.

havde bare brug for at sige noget om det da jeg syntes det fylder meget når man høre om det.

her er en sang til tobias, hvis i ikke alle har hørt den

http://www.youtube.com/watch?v=zVr7VNA3JaY

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

chicka23

Ja det er virkelig så frygtelig en sag som rammer en DYBT i hjertet  Ville også ønske at man kunne have beskyttet den søde lille dreng fra de grusomme psykopater. Og dernæst LANGSOMT slå de to ihjel. De fortjener al smerte og ulidelighed resten af deres dage og håber at nogen giver dem hvad de fortjener, når de bliver løsladt fra deres lille fængselsophold

Anmeld

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er ganske forfærdeligt og tragisk, hvad der skete med Tobias

Her hjælper det at tænke på, at han må være et bedre sted nu.

Jeg må indrømme jeg blev lidt forarget over den her video. Jeg synes det er at profilere sig på  en dybt tragisk baggrund.

Anmeld

14. juli 2012

Isabella_mor

mor:) skriver:

Det er ganske forfærdeligt og tragisk, hvad der skete med Tobias

Her hjælper det at tænke på, at han må være et bedre sted nu.

Jeg må indrømme jeg blev lidt forarget over den her video. Jeg synes det er at profilere sig på  en dybt tragisk baggrund.

Jeg ved at ham der har lavet sangen skrev først sangen som han aendte til familien. Og de blev så glade for den og har opfordret ham til at spille den. Han spillede den også live i går ved domhuset i sønderborg. Han profilere sig ikke, han har gjort det fordi han havde noget på hjerte. Det har vi alle. Jeg har skrevet med ham for at høre om han ville komme og synge sin sang på onsdag i københavn hvor vi har et event hvor vi sender balloner ''op'' til tobias. Det er ikke sikkert da det koster mange penge at komme fra jylland til kbh.  Men jeg syntes godtnok det er fejt at sige at han bruger denne sag til at profilere sig  

Anmeld

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Isabella_mor skriver:

Jeg ved at ham der har lavet sangen skrev først sangen som han aendte til familien. Og de blev så glade for den og har opfordret ham til at spille den. Han spillede den også live i går ved domhuset i sønderborg. Han profilere sig ikke, han har gjort det fordi han havde noget på hjerte. Det har vi alle. Jeg har skrevet med ham for at høre om han ville komme og synge sin sang på onsdag i københavn hvor vi har et event hvor vi sender balloner ''op'' til tobias. Det er ikke sikkert da det koster mange penge at komme fra jylland til kbh.  Men jeg syntes godtnok det er fejt at sige at han bruger denne sag til at profilere sig  

Synes nu ikke at det er fejt. Nu var det min første tanke, fordi man ofte har set at folk profilerer sig på andres tragiske baggrund og det var derfor min umiddelbar reaktion.

At du så kender ham og du derfor kan afkræfte min mistanke er jo helt fint...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.