Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Var i kop og kande i dag for at købe fondant men det var i restordre skal bruge det torsdag nogen der ved hvor jeg ellers ka få fat i det henne på så kort tid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er du fra???
kommer jo an på hvor i landet
men ved speciel købmanden har butikker rundt om i landet... og de har fondant
Løgstør nær Ålborg.
livhemdrup skriver: Hej. Var i kop og kande i dag for at købe fondant men det var i restordre skal bruge det torsdag nogen der ved hvor jeg ellers ka få fat i det henne på så kort tid?
Det er super nemt at lave selv.
Emily2012<3 skriver: Det er super nemt at lave selv.
Åh det ved jeg ik om jeg tør begive mig ud i.
livhemdrup skriver: Åh det ved jeg ik om jeg tør begive mig ud i.
Det er virkelig nemt..
bare følg opskriften.. Tror bestemt ikke det kan gå galt.. Jeg lavede det selv første gang selv..
livhemdrup skriver: Løgstør nær Ålborg.
er ik super til geografi... men her er et linke med specil købmandens butikker...
http://specialkoebmanden.dk/information/vores-butikker-13/
de har også net butik... ved ik hvor lang tid deres fragt tager... men mon ik du kan nå at få det inden torsdag??
Du kan godt nå at købe det online - måske fra holland, det koster kun 75 i porto og de er noget billigere end her hjemme. Det dyre er, at man altid får købt 1000 andre ting
Emily2012<3 skriver: Det er virkelig nemt.. bare følg opskriften.. Tror bestemt ikke det kan gå galt.. Jeg lavede det selv første gang selv..
Hvor finder jeg opskriften?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128