Fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Kæresten har fødselsdag i dag (hurra)

Men hans bedste ven fyldte rundt i går og har inviteret til fest i dag.. så vi kunne kun lige fejre min kæreste i morges..  og jeg synes desværre vi fik sovet dagen væk, så gik vi en tur med hunden og så hjem og så sku han afsted...

Nu ligger jeg så og tænker at vi skal fejre min kæreste i morgen... og lave noget vi ikke plejer (at ligge i sengen og se tv/film) eller spille computer - ja, vi lever et romantisk forhold

Vi får vores datter hjem i morgen - wee, så piger, hvad skal vi lave i morgen for at fejre ham??  (vi har ingen bil og ingen penge)

Og vi bor i Taastrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

L&V

Problembarnet skriver:

Kæresten har fødselsdag i dag (hurra)

Men hans bedste ven fyldte rundt i går og har inviteret til fest i dag.. så vi kunne kun lige fejre min kæreste i morges..  og jeg synes desværre vi fik sovet dagen væk, så gik vi en tur med hunden og så hjem og så sku han afsted...

Nu ligger jeg så og tænker at vi skal fejre min kæreste i morgen... og lave noget vi ikke plejer (at ligge i sengen og se tv/film) eller spille computer - ja, vi lever et romantisk forhold

Vi får vores datter hjem i morgen - wee, så piger, hvad skal vi lave i morgen for at fejre ham??  (vi har ingen bil og ingen penge)

Og vi bor i Taastrup

hva med at lave lækker morgenmad, ta en tur i svømmehallen det er jo os sjovt for jeres datter også hygge når hun sover til middag med en film eller noget

Anmeld

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis vejret holder og det ikke regner så en tur i skoven, parken eller lignende hvor du har lavet en lækker picnikkurv med noget mad du ved han elsker og måske også en lille kage eller småkger, et lille lys og flag du sætter i kagen/småkagen.

Og så måske et hjemmelavet kort/brev hvor du lige skriver et par ord til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.