Patter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Var ude og køre en tur med Benjamin bag i bilen, han siger en irriterende lyd så jeg spørger ham om han ikke kan nogen andre lyde. Han svarer promte nej, og efter nogle sekunders betænkningstid siger han "men jeg kan sige patter". 2 år og 11 måneder er altså bare en herlig alder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

twinny

Børn også guldkorrn.

Anmeld

14. juli 2012

Dot D

14. juli 2012

Findusinde

hehe, hvor er han go!!! Han er ikke meget bedre,end Laura der skal op på mors patter, når hun egentlig vil op på mine skuldre!

Åh hvor jeg dog savner jer!

Anmeld

14. juli 2012

ønskebørn74

Benjamin09 skriver:

Var ude og køre en tur med Benjamin bag i bilen, han siger en irriterende lyd så jeg spørger ham om han ikke kan nogen andre lyde. Han svarer promte nej, og efter nogle sekunders betænkningstid siger han "men jeg kan sige patter". 2 år og 11 måneder er altså bare en herlig alder 

min mand siger.. dygtig dreng..

Anmeld

14. juli 2012

Benjamin09

ønskebarn74 skriver:

min mand siger.. dygtig dreng..

Det siger hans morfar også da det er ham der har lært benjamin ordet

Anmeld

14. juli 2012

Benjamin09

Findusinde skriver:

hehe, hvor er han go!!! Han er ikke meget bedre,end Laura der skal op på mors patter, når hun egentlig vil op på mine skuldre!

Åh hvor jeg dog savner jer!

He he ja de er nogle skønne unger. Vi har alle 3 ferie i de næste 2uger så det kunne jo være at vi skulle stikke hovederne sammen, ellers har Benjamin jo snart fødselsdag, så der kommer nok en lille invitation under alle omstændigheder.

Anmeld

14. juli 2012

Pige2009

Benjamin09 skriver:

Muuuaaaahahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.