Mærkelig "knude" i armhulen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.529 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg har mærket at jeg har en knude, eller hvad det nu er, i armhulen.
Jeg opdagede den for ca to uger siden, og den er bare blevet mere og mere øm. Troede først det var en bums, men der er ikke noget at se på huden, kan mærke det sidder inde under. Den er meget øm, det gør faktisk ondt hver gang jeg bevæger armen.

Nogen der har prøvet noget lignende?
Er faktisk lidt nervøs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2009

DK

Det kan være 100 ting, og det er sikkert ikke mange af dem der udgører en reel risiko. Så tag du til lægen og få kigget på det.

Pøj pøj.

Anmeld

6. maj 2009

Becks

Anonym skriver:

Jeg har mærket at jeg har en knude, eller hvad det nu er, i armhulen.
Jeg opdagede den for ca to uger siden, og den er bare blevet mere og mere øm. Troede først det var en bums, men der er ikke noget at se på huden, kan mærke det sidder inde under. Den er meget øm, det gør faktisk ondt hver gang jeg bevæger armen.

Nogen der har prøvet noget lignende?
Er faktisk lidt nervøs...

Hej Ano...

Det kan være dine lymfer der er hævet...
Jeg havde for nogle måneder siden knuder i bryst og armhuler...
Gik til lægen da jeg også var rigtig nervøs... Min læge sagde, at det var et godt tegn at de gjorde ondt... Og de forsvandt kort tid efter, dog kan dem i armhulen godt "dukke" engang imellem når jeg føler mig stresset eller presset (har lige ligget syg i 4 mdr med stress) Så min læge mener mine er kommet derfra eller at jeg har haft noget i kroppen, som de skulle bekæmpe...

Lidt rodet det her indlæg, men hvis du er nervøs, sys jeg du skal gå til lægen, så er du på den sikre side...

Knus og kram

Anmeld

6. maj 2009

Anonym trådstarter

DK skriver:

Det kan være 100 ting, og det er sikkert ikke mange af dem der udgører en reel risiko. Så tag du til lægen og få kigget på det.

Pøj pøj.

Tak for svar. Må hellere ringe til lægen i morgen.

Anmeld

6. maj 2009

Anonym trådstarter

Beck skriver:

Hej Ano...

Det kan være dine lymfer der er hævet...
Jeg havde for nogle måneder siden knuder i bryst og armhuler...
Gik til lægen da jeg også var rigtig nervøs... Min læge sagde, at det var et godt tegn at de gjorde ondt... Og de forsvandt kort tid efter, dog kan dem i armhulen godt "dukke" engang imellem når jeg føler mig stresset eller presset (har lige ligget syg i 4 mdr med stress) Så min læge mener mine er kommet derfra eller at jeg har haft noget i kroppen, som de skulle bekæmpe...

Lidt rodet det her indlæg, men hvis du er nervøs, sys jeg du skal gå til lægen, så er du på den sikre side...

Knus og kram

Tusind tak for dit svar, nu er jeg lidt mere rolig. Men må hellere aligevel få fat i lægen, bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

6. maj 2009

Becks

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar, nu er jeg lidt mere rolig. Men må hellere aligevel få fat i lægen, bare for en sikkerheds skyld.

Det var så lidt :-)
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.