Er det tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Ditte-3

Hej jeg mistes slimproppen i siste uge og har haft udelod siden. Og i går og i dag har jeg haft jag op i underlivet og gjort ondt når jeg går som mom han prasser sig hårdt ned. Har ondt i rykken/lenden og maven. Og nogle gange gir det stød jag i musklerne i underlivet. Skal sættes i gang på mandag men er der tegn på jeg føder før????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Kay

det lydder da i altfald spændende

Anmeld

14. juli 2012

babymus77

Ditte-3 skriver:

Hej jeg mistes slimproppen i siste uge og har haft udelod siden. Og i går og i dag har jeg haft jag op i underlivet og gjort ondt når jeg går som mom han prasser sig hårdt ned. Har ondt i rykken/lenden og maven. Og nogle gange gir det stød jag i musklerne i underlivet. Skal sættes i gang på mandag men er der tegn på jeg føder før????

Ved det ikke!?? Jeg har også haft det sådan uden det tog til... Hvordan startede din sidste fødsel??? Hvordan går det med dit vand i krop??? Krydser for bebs vil komme af sig selv inden mandag:-) kram

Anmeld

14. juli 2012

Ditte-3

Alt ved den her greviditet er anderledes end de andre gange. Har ik så meget vand i kroppen efter været er blevet kolder igen s håber det sker enden mandag så jeg kan komme selv i gang s

Anmeld

14. juli 2012

babymus77

Ditte-3 skriver:

Alt ved den her greviditet er anderledes end de andre gange. Har ik så meget vand i kroppen efter været er blevet kolder igen s håber det sker enden mandag så jeg kan komme selv i gang s

Åhh det var godt :-) mine arme og hænder føles i dag som om jeg har løftet 50 kg i går.... Ved ikke om det er normalt eller jeg ska ringe og spørge vagtlæge?? Ja vi håber at bebs selv vil ud.... Min graviditet er også helt anderledes end denne:-)

Anmeld

14. juli 2012

Ditte-3

babymus77 skriver:

Åhh det var godt :-) mine arme og hænder føles i dag som om jeg har løftet 50 kg i går.... Ved ikke om det er normalt eller jeg ska ringe og spørge vagtlæge?? Ja vi håber at bebs selv vil ud.... Min graviditet er også helt anderledes end denne:-)

Det lyder da bestemt ikke sjov .

Anmeld

14. juli 2012

Kay

noget nyt??

Anmeld

14. juli 2012

Ditte-3

Åh ville ønske der snart skette noget men har ondt som jeg skrev før men ik ve agtig ondt øv hvor er det trals med alle de forskelige symtomer og smerter som man ok ved hvad er der for

Anmeld

14. juli 2012

Kay

Ditte-3 skriver:

Åh ville ønske der snart skette noget men har ondt som jeg skrev før men ik ve agtig ondt øv hvor er det trals med alle de forskelige symtomer og smerter som man ok ved hvad er der for

rigtig trals... jeg har også muren ondt... og plukke veer... har haft det de sidse timer... men ik mere end det...

enten så skal det til at tage sig sammen eller også vente til det er helt klart i stedet

Anmeld

14. juli 2012

Ditte-3

Kay skriver:

rigtig trals... jeg har også muren ondt... og plukke veer... har haft det de sidse timer... men ik mere end det...

enten så skal det til at tage sig sammen eller også vente til det er helt klart i stedet

Ja syres godt nok heller ik det ok alså enden eller for kunne da nemt vente vis det uden de smerter for man bliver jo selv mere spent på om det nu er nu og tiden er bare så lang så ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.