Lige om lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

HopinWishin

Lige om lidt skal jeg være mor.. og jeg glæder mig!! =)

Jeg ved at det bliver en omvæltning i vores liv, at lige pludselig er der  et lille væsen der kræver vores opmærksomhed... Men...

her på det seneste er der bare så mange der siger ''Bare vent.. det der får du ikke tid til når den lille kommer...'' ''Nyd du bare din frihed..'' ''Når den lille kommer har du bare slet ik tid/lyst/Overskud til det og det og det...''...

Gik jeres liv i stå da I blev forælder??...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

wamse

Mit liv gik ikke i stå, men den blev selvfølgelig forandret, og forandringer er jo ikke nødvendigvis dårlige

Anmeld

14. juli 2012

HopinWishin

wamse skriver:

Mit liv gik ikke i stå, men den blev selvfølgelig forandret, og forandringer er jo ikke nødvendigvis dårlige

Netop.. selvfølgelig sker der forandringer... Sys bare de folk lyder så negative når de siger de ting til mig...

Anmeld

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja det er en stor omvæltning i forhold til kærestetid og tid til sig selv og spontaniteten er ikke overvældende.

Der kommer der en masse udfordringer men det er skønt og vi elsker at være forældre, selvom vores liv ser noget anderledes ud idag end for 2 år siden. 

Det kan være hårdt til tider, men vi er gode til at bruge de resoucer vi har og får ham passet hos bedsteforældrene når der er behov for det.

Livet går ikke i stå. Vi har blot fået et rigere liv.

Anmeld

14. juli 2012

morethanperfect

HopinWishin skriver:

Jeg ved at det bliver en omvæltning i vores liv, at lige pludselig er der  et lille væsen der kræver vores opmærksomhed... Men...

her på det seneste er der bare så mange der siger ''Bare vent.. det der får du ikke tid til når den lille kommer...'' ''Nyd du bare din frihed..'' ''Når den lille kommer har du bare slet ik tid/lyst/Overskud til det og det og det...''...

Jeg syns det er en kæmpe omvæltning i forhold til ... Alt .

Vi kan overhovedet ikke det samme som før , ik engang tæt på ..
Vores liv er ikke gået i stå , for nu har vi jo en fantastisk søn , og en familie .. Men der er meget man ikke kan som forældre ..

Men det er jo fantastisk  

Anmeld

14. juli 2012

HopinWishin

mor:) skriver:

Ja det er en stor omvæltning i forhold til kærestetid og tid til sig selv og spontaniteten er ikke overvældende.

Der kommer der en masse udfordringer men det er skønt og vi elsker at være forældre, selvom vores liv ser noget anderledes ud idag end for 2 år siden. 

Det kan være hårdt til tider, men vi er gode til at bruge de resoucer vi har og får ham passet hos bedsteforældrene når der er behov for det.

Livet går ikke i stå. Vi har blot fået et rigere liv.

lyder dejligt!

Anmeld

14. juli 2012

Kay

det har vi også fået afvide mange gange nu... men jeg tror ik rigtig man kan sætte sig ind i det før man står i det...

tror ik livet går i stå... men fokus og mange andre ting bliver ændret... men nu må vi se hvordan det bliver

Anmeld

14. juli 2012

HopinWishin

morethanperfect skriver:

Jeg syns det er en kæmpe omvæltning i forhold til ... Alt .

Vi kan overhovedet ikke det samme som før , ik engang tæt på ..
Vores liv er ikke gået i stå , for nu har vi jo en fantastisk søn , og en familie .. Men der er meget man ikke kan som forældre ..

Men det er jo fantastisk  

mm.. er godt klar over det bliver en omvæltning helt sikkert.... Men også en dejlig en, som du skriver

Anmeld

14. juli 2012

morethanperfect

HopinWishin skriver:

mm.. er godt klar over det bliver en omvæltning helt sikkert.... Men også en dejlig en, som du skriver

Ja .. Men man kan bare ikke rigtig forberede sig på noget

Kan huske vi var inviteret til 50 års , da Oscar var 14 dage gammel , og vi havde sagt ja til at komme med osv.. Det var da ingen problem ..
Meeeen det var alt for meget for mig .. Kunne slet ik overskue alle de mennesker de ville se og holde min lille klump , og oveni det , havde han kolik så han var dybt ulykkelig ..
Sådan noget kan man jo ikke vide på forhånd ..

Nu er vi lige blevet inviteret til julefrokost UDEN børn , og der har vi altså 2 børn , og jeg lader ikke min baby på 1 mdr. bli passet ude fordi jeg skal ud og drikke mig fuld ...

Det er sådan noget jeg tænker på  

Anmeld

14. juli 2012

L&V

HopinWishin skriver:

Åh ja den fik vi os meget Men altså jeg syntes faktisk ikke det er meget vi har lavet om i vores liv.. Det ska bare planlægges lidt bedre nu end før

Laura var ca 14dage da vi var ude og spise første gang og hun var med og sov under hele middagen.. Vi har mand og kone dag en gang hver anden månede hvor hun overnatter ude og vi enten laver noget sammen bare os to eller sammen med venner, da vi jo stadig er unge kan vi os godt finde på at smutte i byen..

Vi gir hinanden meget frihed så vi stadig kan gøre de ting vi altid har gjord..

Men vi syntes os det er fedt og gi Laura en masse oplevelser så det gør vi selvfølgelig os meget i..

Men jeg tror ikke det er så svært at få tid til det hele hvis man bare priotere det hele og husker hinanden og sig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.