HopinWishin skriver:
Lige om lidt skal jeg være mor.. og jeg glæder mig!! =)
Jeg ved at det bliver en omvæltning i vores liv, at lige pludselig er der et lille væsen der kræver vores opmærksomhed... Men...
her på det seneste er der bare så mange der siger ''Bare vent.. det der får du ikke tid til når den lille kommer...'' ''Nyd du bare din frihed..'' ''Når den lille kommer har du bare slet ik tid/lyst/Overskud til det og det og det...''...
Gik jeres liv i stå da I blev forælder??...
Åh ja den fik vi os meget

Men altså jeg syntes faktisk ikke det er meget vi har lavet om i vores liv.. Det ska bare planlægges lidt bedre nu end før

Laura var ca 14dage da vi var ude og spise første gang og hun var med og sov under hele middagen.. Vi har mand og kone dag en gang hver anden månede hvor hun overnatter ude og vi enten laver noget sammen bare os to eller sammen med venner, da vi jo stadig er unge kan vi os godt finde på at smutte i byen..
Vi gir hinanden meget frihed så vi stadig kan gøre de ting vi altid har gjord..
Men vi syntes os det er fedt og gi Laura en masse oplevelser så det gør vi selvfølgelig os meget i..
Men jeg tror ikke det er så svært at få tid til det hele hvis man bare priotere det hele og husker hinanden og sig selv..
Anmeld