hvad skal vi lave, og hvad skal i have...? (aftensmad)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juli 2012

Isabella_mor

kom lige med inspiration. jeg vil prøve noget nyt. og det skal være lækkert, sundt og krydret... og ikke mindst NEMT AT LAVE..  

opskrifter i kender, hvad i skal have i dag, i morgen eller hvad i fik i går er velkommen i tråden.. jeg kan simpelthen ikke finde på noget og jeg kigger over det hele efter opskrifter og jeg syntes det er mega besværligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

LLN

Isabella_mor skriver:

kom lige med inspiration. jeg vil prøve noget nyt. og det skal være lækkert, sundt og krydret... og ikke mindst NEMT AT LAVE..  

opskrifter i kender, hvad i skal have i dag, i morgen eller hvad i fik i går er velkommen i tråden.. jeg kan simpelthen ikke finde på noget og jeg kigger over det hele efter opskrifter og jeg syntes det er mega besværligt..

Vi skal have noget sammnekogt med skinkekød i strimler. Det kan jo krydres på mange måder.

Anmeld

14. juli 2012

Miss Church

En masse grøntsager, som svitses i en gryde. Creme fraiche og krydderier tilsættes. Smager fantastisk med pasta og kylling eller fisk 

Det er super nemt og hurtigt at lave + smager fantastisk! 

Anmeld

14. juli 2012

An&Jo

Igår fik vi tortilla wraps med salat og kebab i.. idag skal vi spise ude og imorgen skal vi have lasagnette med revne gulerødder og ærter i..

Anmeld

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ikke så eksotisk, men vi skal have kylling i karry med æbler

Anmeld

14. juli 2012

bette bebs

Koger af og til noget frisk pasta. Steger noget kylling med hele hvidløg og frisk chili. Skær en masse frisk spinat og evt andet grønt. Når pastaen er kogt (og vandet hældt fra) og kyllingen stegt, putter jeg hele molevitten tilbage i pastagryden og tilføjer en lille smule fløde for at gøre det cremet. Giver det lige et minut eller to for fuld varme. Nemt og lækkert.

Nogen gange putter jeg blot røget laks i i stedet, hvis jeg ikke har kylling.

Anmeld

14. juli 2012

Father

mor:) skriver:

Ikke så eksotisk, men vi skal have kylling i karry med æbler

Det kan skam godt være eksotisk.

Anmeld

14. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Father skriver:

Det kan skam godt være eksotisk.

Hehe. Ikke med mine madkundskaber...måske med dine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.